Beste Simyo klanten service,
Ik heb sinds vandaag mijn prepaid simyo kaart omgezet naar een sim only abonnement.
Ik heb ook een mail gekregen dat het vandaag in gaat.
Ik heb deze mail rond half 1 het snacht's gekregen.
Nu keek ik vanochtend op "Mijn Simyo"en daar zag ik dat al dat ik 16 min/sms gebeld/gesmst hebt en dat ik voor 52 mb data heb gebruikt.
Nou weet ik niet wat ik in mijn slaap gedaan heb maar ik kan eigenlijk voor 100% zeggen dat ik nog niks verbruikt heb.
Hoe kan dit ?
Met vriendelijk groet,
Stef Jacops
Bladzijde 1 / 1
Daar is hier op het forum al heel wat over geschreven.
o.a. hier: https://forum.simyo.nl/internet-62/faq-mijn-internet-verbruik-hoog-zijn-2989/
o.a. hier: https://forum.simyo.nl/internet-62/faq-mijn-internet-verbruik-hoog-zijn-2989/
Ik heb sinds vandaag mijn prepaid simyo kaart omgezet naar een sim only abonnement.
Ik heb ook een mail gekregen dat het vandaag in gaat.
Ik heb deze mail rond half 1 het snacht's gekregen.
Nu keek ik vanochtend op "Mijn Simyo"en daar zag ik dat al dat ik 16 min/sms gebeld/gesmst hebt en dat ik voor 52 mb data heb gebruikt.
Nou weet ik niet wat ik in mijn slaap gedaan heb maar ik kan eigenlijk voor 100% zeggen dat ik nog niks verbruikt heb.
Hoe kan dit ?
Met vriendelijk groet,
Stef Jacops
Hoi Stef Jacops,
Welkom op het forum!
Doordat je later in de maand bent overgestapt naar het abonnement heb je naar rato belminuten en mb's berekend gekregen tot het einde van de maand.
@ Koorelle2 bedankt voor je reactie.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.