.

Beantwoord

Korting op abonnement bij verlenging

  • 12 November 2013
  • 11 reacties
  • 1109 Bekeken

Badge
Hoe moet ik mijn jaarcontract verlengen? Ik zou dan € 1,00 korting krijgen maar volgens mijn simyo heb ik dat al
icon

Beste antwoord door Natascha 13 November 2013, 13:34

Bekijk originele reactie

11 reacties

Badge +6
Hoe moet ik mijn jaarcontract verlengen? Ik zou dan € 1,00 korting krijgen maar volgens mijn simyo heb ik dat al

Hoi Marianneke,

Ik zie dat je ook al contact hebt gehad via de e-mail. Wil je aanraden nogmaals proberen je bundel te wijzigen.
Door een bug is de korting nu momenteel niet zichtbaar maar we werken er aan de korting zsm weer zichtbaar te maken.
Kan je laten weten of het gelukt is.
Ik heb zo'n zelfde soort probleem.. Ik heb ook een mail gekregen dat ik binnenkort mijn contract moet verlengen en dan elke maand 1 euro korting kan krijgen, maar als ik op deze link klik, kom ik op de Mijn Simyo pagina uit, en ik kan hier nergens terug vinden hoe ik mijn abonnement daar dan moet verlengen.
Ik heb in andere forumposts gelezen dat je op Abonnement wijzigen moet klikken, maar de knop is bij mij lichtblauw, en ik kan er niet op klikken?

Vriendelijke groet,
B de Roos
Ook ik wil graag mijn huidige jaarcontract verlengen met 1 euro/maand korting, maar ik krijg dat binnen MijnSimyo ook niet voor elkaar. Hoop dat er snel een oplossing komt van de kant van Simyo. Wat ze beloven moeten ze wel waarmaken!
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb zo'n zelfde soort probleem.. Ik heb ook een mail gekregen dat ik binnenkort mijn contract moet verlengen en dan elke maand 1 euro korting kan krijgen, maar als ik op deze link klik, kom ik op de Mijn Simyo pagina uit, en ik kan hier nergens terug vinden hoe ik mijn abonnement daar dan moet verlengen.
Ik heb in andere forumposts gelezen dat je op Abonnement wijzigen moet klikken, maar de knop is bij mij lichtblauw, en ik kan er niet op klikken?

Vriendelijke groet,
B de Roos


Hi BDR, welkom op het Simyo forum :)

Je kunt je abonnement verlengen wanneer je huidige einddatum minder dan drie maanden van nu is.
In jouw geval kun je vanaf 28 november verlengen met korting. Mits je dan de 200, 300, 500 of 700 minuten/SMS kiest.

Ik zet zo nog even een screenshotje van de button waar het om gaat in dit topic.
Reputatie 5
Badge +11
Hi Bertine1983, jij ook welkom op het forum natuurlijk!

Jij zou al moeten kunnen verlengen. Zie je de button uit het screenshotje niet? Dan willen we dat graag van je horen!
Ik heb hetzelfde gedoe, lees dat abonnement automatische verlengd wordt aan de ene kant, en dat ik een euro korting krijg bij verlenging aan de andere kant, maar kan dan nergens vinden hoe dat moet en de link in de mail brengt me daar ook niet, kortom kromme communicatie en 20 minuten van me tijd kwijt, dat is de korting voor het hele jaar al. Jammer
Badge +8
Ik heb hetzelfde gedoe, lees dat abonnement automatische verlengd wordt aan de ene kant, en dat ik een euro korting krijg bij verlenging aan de andere kant, maar kan dan nergens vinden hoe dat moet en de link in de mail brengt me daar ook niet, kortom kromme communicatie en 20 minuten van me tijd kwijt, dat is de korting voor het hele jaar al. Jammer

Hoi dirkverwoerd,

Welkom op het forum :)
Dat klinkt inderdaad als een frustrerende 20 minuten. 😞 Dat is niet de bedoeling geweest.
Als je jaarcontract verloopt, dan wordt je abonnement vanzelf weer maandelijks opzegbaar. Dat bedoelen we met automatisch verlengd. Je houdt je jaarcontract tarieven tot je je bundels zou wijzigen.
Als je er voor kiest om je abonnement voor nog een jaar vast te zetten, zijn er aantal bundels die je met €1 korting kunt kiezen. Dit kun je dan doen op de Overzichtspagina, naar beneden scrollen, en bij Mijn Abonnement aanpassen staat dan Nog 1 jaar ipv 1 jaar, zoals in het plaatje bij Ernst hierboven.
Dat dat er bij jou nog niet staat, is omdat jouw jaarcontract nog loopt tot 26-2-2013. Jij kunt dus vanaf 26-11-2013 met nog een jaar verlengen, als je dat wilt.

Groetjes,
Charlene
Heb hetzelfde probleem. Probeer van alles maar werkt niet. Krijg nu een mail dat ik mijn belminuten aangepast heb maar wil alles verlengen!
Badge +6
Heb hetzelfde probleem. Probeer van alles maar werkt niet. Krijg nu een mail dat ik mijn belminuten aangepast heb maar wil alles verlengen!

Hoi Yopie,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je een belbundel hebt van 100 min/sms. Op deze bundel krijg je helaas geen korting 😞 gezien dit al de goedkoopste bundel is. Op de andere belbundels krijg je wel korting behalve de bundel van 1250 min/sms.
Ik heb nu wel mijn abonnement een jaar kunnen verlengen, maar nu heb ik nog een andere vraag.
Het sms/belminuut gedeelte van mijn overzicht is nu ineens helemaal grijs geworden en ik kan er niet meer in klikken.
Hoort dit zo of heb ik nu iets verkeerd gedaan? Er staat tevens boven dat ik wel nog steeds 300 sms/belminuten heb (dit aantal wil ook graag zo houden, maar ik vroeg me toch af of dit betekend dat er iets in mijn belminuten veranderd is?)
Ik stuur meteen een screenshot mee, dan is het misschien iets duidelijker wat ik bedoel.

http://oi43.tinypic.com/2pzduty.jpg

Met vriendelijke groet,
B de Roos
Badge +6
Hoi BDR,

Je hebt niets verkeerd gedaan hoor! 🙂 Ik zie dat je 29-11 je contract hebt verlengd met een jaar, maar ons systeem ziet dit als een wijziging. Omdat je maar één keer per maand een wijziging kan doorvoeren, zijn de vakjes nu grijs geworden, omdat je de 'wijziging' voor deze maand hebt gedaan.

Als je aan het einde van december nog 'ns kijkt, zal je zien dat alles weer 'actief' staat!

Heb ik hiermee je vraag beantwoord? 🙂

Reageer