.

Beantwoord

Kom ik in aanmerking voor Simyo compleet als ik thuis gebruik van Oxxio?

  • 13 August 2020
  • 6 reacties
  • 363 Bekeken

Aanstaande maandag start mijn nieuwe abo bij Simyo. Ik ben dit abo aangegaan omdat ik 6 extra gb' s zou krijgen als ik KPN Glasvezel gebruik. Ik ben inderdaad gebruiker van KPN Glasvezel, maar via mijn energieleverancier Oxxio. Inmiddels heb ik twee reacties van Symyo: een die zegt dat ik recht heb op de extra gb's en een ander zegt van niet.

Graag hoor ik uw definitieve uitsluitsel? Is uw antwoord negatief, dan kan ik (laten) uitzoeken of de reclame destijds over die extra gb's en KPN Glasvezel, misleidend is geweest.

Ik hoor graag uw spoedige reactie.

icon

Beste antwoord door Groentjuh 13 August 2020, 09:20

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben maar een behulpzame klant en probeer je alvast een antwoord te geven, maar 100% goed is dat antwoord nooit. Een moderator(= Simyo medewerker) komt vandaag of morgen met een daadwerkelijke antwoord.

Dit gaat waarschijnlijk over Simyo Compleet. Daar kunt u gebruik van maken als u voldoet aan de voorwaarden van Simyo Compleet.

Simyo Compleet is voor klanten met een Simyo Sim Only abonnement die wonen op een adres met één van de volgende Thuis producten van KPN:

  • Internet en Basis Internet (met alleen internet),
  • Internet en Bellen, Glasvezel InternetPlusBellen en Basis Internet,
  • Internet en Interactieve TV, InternetplusTV, Glasvezel InternetPlusTV, Alles-in-1 en
  • Glasvezel Alles-in-1,
  • Alles-in-1, Glasvezel Alles-in-1 en Glasvezelpakket,
  • Internet en TV Basis, Internet en TV, Internet en TV 4K.

Je kunt geen Simyo Compleet krijgen als je alleen een Simyo Prepaid-aansluiting of een abonnementvoor zakelijke klanten bij KPN hebt.

U geeft aan Oxxio te hebben en niet een van de bovenstaande KPN producten. Dat dat product over het netwerk van KPN loopt maakt geen verschil. XS4All klanten hebben bijvoorbeeld op dit moment ook geen recht op de voordelen van Simyo Compleet.

Er zit dus een groot verschil tussen KPN glasvezel via Oxxio(of XS4all) en KPN glasvezel daadwerkelijk afgenomen via KPN!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Ronzwetsloot,

 

Wat Groentjuh aangeeft, klopt inderdaad. Je komt alleen in aanmerking wanneer je thuis gebruik maakt van de KPN diensten en niet gebruik maakt van het KPN netwerk. Sorry voor het ongemak!

 

Thanks Groentjuh!

 

Groetjes,

Daisy

Inmiddels is bekend geworden dat KPN alle klanten van Oxxio overneemt. Betekent dit dan ook dat voor de voormalige Oxxio klanten nu ook Simyo Compleet kan worden aangevraagd?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi boersmaster,

 

Goeie vraag! Ik heb hier zelf nog niks over gehoord vanuit Simyo/KPN. Ik ga het even voor je navragen! Ik kom er op terug!

 

Groetjes,

Daisy

Inmiddels heb ik Simyo compleet, dus dit is inderdaad beschikbaar voor (voormalig) Oxxio klanten!

Reputatie 7
Badge +9

Inmiddels heb ik Simyo compleet, dus dit is inderdaad beschikbaar voor (voormalig) Oxxio klanten!

Bedankt voor de terugkoppeling!

Reageer