Skip to main content
Graag zou ik willen vragen of het mogelijk is nog een kleinere belbundel dan de nu kleinste van 100 min te nemen? Tegenwoordig belt men weinig meer en doet men steeds meer via internet ... maar toch is het bellen nog erg duur bij simyo en zou ik graag nog een kleinere bundel willen nemen zodat ik wel kan bellen indien nodig, maar eigenlijk vooral het internet kan gebruiken. Ik hoor graag of dit mogelijk gaat worden ja of nee. Alvast bedankt. Mvrgr
Wat jij wilt komt een beetje in de buurt van prepaid.

Internetbundel en weinig bellen....:)
... maar toch is het bellen nog erg duur bij simyo.....



Ik kan me hier niet in vinden.



Een 100 minuten/sms bundel kost bij een 1-jarig contract € 4,00 per maand. Dat is, als ik het goed bereken, € 4,00 / 100 minuten, € 0,04/minuut. Dus 4 eurocent per minuut/sms. Ik kan natuurlijk niet in iemands portemonne kijken, maar dat kan toch niet duur worden genoemd?
Graag zou ik willen vragen of het mogelijk is nog een kleinere belbundel dan de nu kleinste van 100 min te nemen? Tegenwoordig belt men weinig meer en doet men steeds meer via internet



Ik kan me toch wel een beetje de gedachte voorstellen.

Het gaat de TS om een kleinere belbundel.



Kleinste belbundel.......

Voorbeeld 50 min/sms voor €2.00  en internetbundel naar keuze, uit de mogelijkheden.

Ideaal voor de kleine beller.(sms..)



Groet,

Friesian
Ik kan me toch wel een beetje de gedachte voorstellen.

Het gaat de TS om een kleinere belbundel.




Friesian, ik ook, maar de opmerking dat het bellen duur is bij Simyo kan ik mij niet in vinden.
Hoi mebos, welkom op het Simyo forum!



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Abonnementen. Zo blijft het forum overzichtelijk.



Onze kleinste belbundel bestaat inderdaad uit 100 belminuten. Ik zie dat RicoK een kleine berekening heeft gegeven. Voor de huidige belbundel van 100 belminuten betaal je € 4.



Op dit moment heb je een oude belbundel "Simyo weinig" waar je € 4,99 voor betaalt. Je kunt op Mijn Simyo overstappen naar de nieuwere bundels.

Onder het tabblad Overzicht ga je dan naar Mijn abonnement aanpassen > Mijn abonnement wijzigen :)



Voorlopig komt er geen verandering in de grootte van de belbundels. We proberen een zo gevarieerd aanbod te geven qua grootte.



Als je echt heel weinig belt, dan kun je zoals Friesian zegt een Prepaid simkaart bestellen. Bij een Prepaid aansluiting kun je ook een internetbundel kiezen. Er is een dagbundel en er zijn twee maandbundels. Hier vind je meer informatie over deze Prepaid internetbundels :o



Is je vraag zo beantwoord?



@Friesian & RicoK; top dat jullie zo goed meehelpen!

Reageer