Skip to main content
LS. 

Ik ben al geruime tijd, naar tevredenheid, klant bij Simyo.

Maar nu ga ik kijken of ik toch ergens anders mijn abonnement ga halen.

Reden: ik wilde mijn internetbundel aanpassen. 

Ik had Simyo geregeld met een internetbundel van 1000MB en wilde naar 1500 mb.

Op de site kost me dat €2,50 extra. Prima!



Maar als ik die aanklik, moet ik opeens € 7,50 meer betalen.

Dat is raar, dus ik ga bellen. Wat blijkt: mijn bundel moet aangepast worden want die is oud!

Dat gaat met in plaats van €16,94 nu € 24,49 kosten!! En eigenlijk moet dan ook mijn telefoonbundel aangepast worden - dus ook dat gaat me extra kosten - totaal € 26,50!

'Natuurlijk kan het wel iets goedkoper - dan moet ik een jaarabonnement nemen.'

En dat was nou precies de belangrijkste reden om over te stappen naar Simyo indertijd - een maandabonnement!



Jammer dat Simyo zo omgaat met trouwe klanten!
LS. 

Ik ben al geruime tijd, naar tevredenheid, klant bij Simyo.

Maar nu ga ik kijken of ik toch ergens anders mijn abonnement ga halen.

Reden: ik wilde mijn internetbundel aanpassen. 

Ik had Simyo geregeld met een internetbundel van 1000MB en wilde naar 1500 mb.

Op de site kost me dat €2,50 extra. Prima!



Maar als ik die aanklik, moet ik opeens € 7,50 meer betalen.

Dat is raar, dus ik ga bellen. Wat blijkt: mijn bundel moet aangepast worden want die is oud!

Dat gaat met in plaats van €16,94 nu € 24,49 kosten!! En eigenlijk moet dan ook mijn telefoonbundel aangepast worden - dus ook dat gaat me extra kosten - totaal € 26,50!

'Natuurlijk kan het wel iets goedkoper - dan moet ik een jaarabonnement nemen.'

En dat was nou precies de belangrijkste reden om over te stappen naar Simyo indertijd - een maandabonnement!



Jammer dat Simyo zo omgaat met trouwe klanten!




Hoi Yvojan,



Welkom op het forum!

Als trouwe klant van Simyo heeft Simyo ervoor gekozen de korting op je belbundel te verlengen met een jaar. De korting liep eigenlijk t/m 6-6-2012 en is verlengd t/m 6-6-2013. Simyo heeft nu geen kortingen meer op de bel of internetbundel. De prijzen voor maandabonnementen of jaarabonnementen verschillen en je bent goedkoper uit wanneer je een een jaar abonnement neemt.

Het maand abonnement is nog wel steeds per maand opzegbaar dat is het jaar abonnement niet. Bij beide vormen kan je bundels per maand aanpassen.
LS. 

Ik ben al geruime tijd, naar tevredenheid, klant bij Simyo.

Maar nu ga ik kijken of ik toch ergens anders mijn abonnement ga halen.

Reden: ik wilde mijn internetbundel aanpassen. 

Ik had Simyo geregeld met een internetbundel van 1000MB en wilde naar 1500 mb.

Op de site kost me dat €2,50 extra. Prima!



Maar als ik die aanklik, moet ik opeens € 7,50 meer betalen.

Dat is raar, dus ik ga bellen. Wat blijkt: mijn bundel moet aangepast worden want die is oud!

Dat gaat met in plaats van €16,94 nu € 24,49 kosten!! En eigenlijk moet dan ook mijn telefoonbundel aangepast worden - dus ook dat gaat me extra kosten - totaal € 26,50!

'Natuurlijk kan het wel iets goedkoper - dan moet ik een jaarabonnement nemen.'

En dat was nou precies de belangrijkste reden om over te stappen naar Simyo indertijd - een maandabonnement!



Jammer dat Simyo zo omgaat met trouwe klanten!




Hoi Yvojan,



Welkom op het forum!

Als trouwe klant van Simyo heeft Simyo ervoor gekozen de korting op je belbundel te verlengen met een jaar. De korting liep eigenlijk t/m 6-6-2012 en is verlengd t/m 6-6-2013. Simyo heeft nu geen kortingen meer op de bel of internetbundel. De prijzen voor maandabonnementen of jaarabonnementen verschillen en het je bent goedkoper uit wanneer je een een jaar abonnement neemt.

Het maand abonnement is nog wel steeds per maand opzegbaar dat is het jaar abonnement niet. Bij beide vormen kan je bundels per maand aanpassen.





Bedankt voor je reactie.

Dit is een andere uitleg dan die ik door de telefoon kreeg.

Daar werd duidelijk gezegd dat er niets verandert, als ik ook niets zou veranderen. Dan bleef het bij de oude bundels.

Pas als ik een aanpassing zou maken, zoude nieuwe tarieven ingaan. Ik heb daar expliciet naar gevraagd!

Wie moet ik nou geloven?
Bedankt voor je reactie.

Dit is een andere uitleg dan die ik door de telefoon kreeg.

Daar werd duidelijk gezegd dat er niets verandert, als ik ook niets zou veranderen. Dan bleef het bij de oude bundels.

Pas als ik een aanpassing zou maken, zoude nieuwe tarieven ingaan. Ik heb daar expliciet naar gevraagd!

Wie moet ik nou geloven?




Hoi Yvojan,



Dat is ook wat moderator Natascha probeert aan te geven. Op dit moment bieden we geen bundels meer aan met korting, maar zolang jij je bundels niet aanpast, blijft het maandbedrag hetzelfde. Jij betaalt nu 9,95 voor 1GB. Bij de maandelijks opzegbare variant zou je 17,50 gaan betalen voor 1500 mb. Waar zie jij precies dat je voor 1500 mb 2,50 meer moet gaan betalen? Dat is namelijk alleen van toepassing bij een jaarabonnement.



Groetjes,



Alex

Reageer