Hoe zet ik het Prepaid abbo van mijn zoon om naar SIM Only, zonder de foutmelding "je bent gaan 18"?!
Dus, jij moet als ouder/verzorger de aansluiting op je nemen.
Bedankt voor je reactie...maar hoe doe ik dat bij een bestaand prepaid account?
...ben beheerder van dat account en nog steeds krijg ik die melding?
Als ik je goed begrijp, krijg je bij de aanvraag van een simonly ofwel de omzetting van een prepaid naar een simonly deze melding.
Op wiens naam staat de prepaid? Op je zoon zijn naam? Had je bij die aanvraag een (correcte) geboortedatum ingevoerd? Of hoeft dat niet bij prepaid?
Dan loopt de aanvraag nu vast, doordat de 18-jarige leeftijd nog niet bereikt is.
Of krijg je de foutmelding bij ingave van je eigen geboortedatum als ouder/verzorger? Als dat het geval is dan voer je de datum of foutief in of er zit een bug in de systemen van Simyo.
Het eerste is het geval. De datum van mijn zoon staat op het prepaid account. Maar ik zou denken dat ik als beheerder (en ouder dan 18) deze wijziging mag doen...toch?
...of moet ik nu een nieuw abonnement aanvragen en een traject van nummer portering in?!
Dat laatste dus. Degene op wiens naam de aansluiting komt te staan dient minimaal 18 jaar te zijn.
Zoals ik eerder aangaf, om diezelfde reden staat de aansluiting van mijn beide kinderen op mijn naam. Zodra zij 18 zijn, kijken we wel verder.
Ik hoop dat iemand van Simyo meeleest
Dat wordt dan pas maandag in de loop van de ochtend.
Maar volgens mij heb ik het voldoende uitgelegd zo .
Het eerste is het geval. De datum van mijn zoon staat op het prepaid account. Maar ik zou denken dat ik als beheerder (en ouder dan 18) deze wijziging mag doen...toch?
...of moet ik nu een nieuw abonnement aanvragen en een traject van nummer portering in?!
Het gaat er hierbij om dat u de verantwoordelijkheid op u neemt voor de kosten. Verder sluit ik me aan bij de duidelijke uitleg van
Voor wat extra leesvoer verwijs ik u HIER naartoe.
Fijn weekend gewenst beste mensen.
Hoe zet ik het Prepaid abbo van mijn zoon om naar SIM Only, zonder de foutmelding "je bent gaan 18"?!
Ik lees hierin met uw uitleg geen foutmelding.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je de Prepaid van je zoon om wilt zetten naar een Sim Only-abonnement! Je dient inderdaad 18 jaar of ouder te zijn om een abonnement af te sluiten. Wij kunnen eventueel de gegevens overzetten naar één van de ouders. Wat wij dan nodig hebben is een kopie van de ID van je zoon en van de ouder. Dit kun je mailen naar webcare@simyo.nl en dan zorg ik ervoor dat de gegevens overgezet worden zodat je de overstap kunt maken naar een Sim Only-abonnement.
Ik zie je bericht graag tegemoet! En super bedankt voor alle hulp heren
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.