Skip to main content
Hallo,



Ik wil graag mijn abonnement opzeggen, maar als ik naar Instellingen ga en dan abonnement opzeggen aanklik krijg ik een errorcode dat de pagina niet geladen kan worden. Omdat ik in België woon heeft het helaas geen zin om mijn abonnement langer aan te houden.



Erg bedankt alvast voor de informatie,



Groetjes,

Daniëlle Jonker
Wat je kunt doen is eerst kijken of het lukt nadat je de cookies en geschiedenis hebt gewist. Of je probeert een andere browser.



Mocht dat ook niet lukken dat zal iemand van Simyo met een oplossing komen. 🙂
Wat je kunt doen is eerst kijken of het lukt nadat je de cookies en geschiedenis hebt gewist. Of je probeert een andere browser.



Mocht dat ook niet lukken dat zal iemand van Simyo met een oplossing komen. :)




Heb ik ook geprobeerd, helaas 😞 Bedankt voor je antwoord !
Hoi Gioya,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat jammer dat je bij ons weggaat! Ook al is de reden heel goed te begrijpen, gaan we je toch missen :(



Het klinkt even heel apart, maar het klopt. Je kunt op dit moment even niet opzeggen! Helaas is er een probleem op Mijn Simyo waardoor onder andere deze wijziging niet mogelijk is. We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. We willen misschien niet dat je gaat, maar je moet die mogelijkheid uiteraard wel gewoon hebben ;)



Ik wil je vragen om het begin volgende week nog eens te proberen. Je mag het aankomend weekend ook nog eens proberen, maar ik durf je niet te garanderen dit dit probleem dan opgelost is. Sorry voor het ongemak!



@Raytje, bedankt voor je hulp! Dit nieuws is net binnen en had jij niet kunnen weten!



Groetjes,

Angela
Opgelost
Hoi Gioya,



Goed om te horen dat het opgelost is.



Je hebt dus geen second thoughts gehad betreft het opzeggen? :P



Groetjes, Caspar

Reageer