Skip to main content
Hallo, ik heb al langer dan een jaar een abonnement bij Simyo. Nu wil ik graag mijn nummer veranderen omdat ik erg veel word lastig gevallen. Kunnen jullie dit in orde maken?



Ik ga akkoord met de €5,- administratie kosten.



Bedankt!
Met deze info, en goedkeuring voor de kosten zal iemand van Simyo dit oppakken en regelen.
Wanneer gaat dat in start? Het liefst zo snel mogelijk.



Bedankt!
Geen idee. Officieel lopen er geen moderators rond in het weekend.

Ik zou dat mail adres trouwens weghalen.
alsjeblieft kunnen jullie dat vandaag doen?



bedankt!
Het is erg druk op dit moment:



https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/drukte-op-forum-mail-35079



Ik hoop dat een moderator dit vlug voor je regelt.
Beste GwnSanjiv,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat vervelend dat je wordt lastiggevallen op je huidige telefoonnummer. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat je graag zo snel mogelijk een nieuw nummer wilt.



Hierbij heb ik dit in orde gemaakt voor je. Je hebt van mij ook een e-mail gekregen met hierin jouw nieuwe telefoonnummer. Als je jouw telefoon uit- en aanzet, zal deze direct ingaan! In de mail die ik heb gestuurd, staat ook een uitleg voor het wijzigen van je mobiele nummer in WhatsApp. Dit zal je nog wel even moeten doen in de meeste gevallen.



Ik heb jouw mailadres en gebruikersnaam op het forum iets aangepast. Zo kun je met dezelfde gegevens een nieuwe forumaccount koppelen aan je nieuwe telefoonnummer. Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik het graag van je.



@Wimj12 & Franswon, heel erg bedankt voor jullie hulp. Vooral in deze (voor ons ongekende) drukke dagen is het enorm waardevol dat jullie hier aanwezig zijn voor ons 🙂



Groetjes,

Angela

Reageer