Skip to main content
In december meerdere malen mijn beltegoed online naar beneden willen bijstellen. Continu kreeg ik een error 500: internal server error. Week later zelfde. Uiteindelijk een kopie van mijn beeldscherm gemaakt en naar simyo gemaild, dat was ergens eind december. Een bevestiging ontvangen van ontvangst, maar verder geen enkele terugkoppeling. Zeer slecht.



Gevolg: mijn abonnement is nog steeds niet naar beneden bijgesteld, terwijl ik dit duidelijk op tijd wilde regelen.



Dus: maar de telefoon gepakt (ik zit niet op hyves, twitter, linked-in, facebook en al die dingen). Na 27 minuten (!!!!!) werd eindelijk de telefoon beantwoord: wederom zeer slecht.



Gevolg: degene die ik aan de telefoon had, was een nette kerel, niks mis mee. Echter, er werd mij beloofd, nadat ik het ticketnummer had doorgegeven, dat ik teruggebeld zou worden. En wat denkt u? Nee natuurlijk: niet teruggebeld (!!!!!): nogmaals zeer slecht!



Tenslotte probeer ik maar dit medium. Ik houd helemaal niet van een forum (ik ben meer van de telefoon en email). Ik wens graag een reactie van simyo! Zijn er anderen die ook dergelijke problemen hebben? 

Ik ben er zo zat van dat ik overweeg Kassa / consumentenbond maar eens in te schakelen. De service staat me niet aan.
Welkom op het forum msimyom,



Kun aangeven of je een tablet, mobiel of Mac gebruikte om dit aan te passen? Daarnaast zou ik graag willen weten naar welke bundel je had willen aanpassen? Het klopt dat op een mobiel apparaat (mobiele telefoon of iPad) niet werkt. Daarom zou ik je willen vragen de bundel aan te passen via een andere pc. Binnenkort zal de nieuwe website gelanceerd worden. Ook zal deze geschikt zijn voor alle mobiele devices.



Overigens excuses voor het feit dat je niet terug bent gebeld.



Groetjes,



Alex

Reageer