Skip to main content
Ik heb nu een maand abonnement, en denk er over om een jaarabonnement te nemen. Maar als ik nu in eerste instantie 100 belminuten en 1000 MB internet neem, kan ik dan de maand later mijn internet wijzigen naar 0mb en belminuten naar bijvoorbeeld 300.  OF moet je je houden aan het minimale waarmee je gestart bent?



dit kan ik niet echt ergens vinden... maar ben er wel benieuwd naar?



iemand een idee?😕



thanxx!:D
Het is mogelijk om je abonnement gratis te upgraden of downgraden. Dit kan maximaal 1 keer per maand.Je kunt van abonnementsvorm wijzigen door in te loggen op je persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Op het tabblad overzicht zie je de huidige belvorm staan, als je hierop klikt kun je deze wijzigen. 



Indien je een jaarabonnement hebt, kun je maandelijks kosteloos je bundel naar boven en naar beneden aanpassen. Je kunt tijdens de contractsperiode je abonnement niet tussentijds beëindigen Heb je een maandelijks opzegbaar abonnement, dan kun je maandelijks kosteloos je bundel naar boven en naar beneden aanpassen én beeindigen.Let op: Wijzigingen dienen uiterlijk voor de 25ste van de maand bij Simyo doorgegeven te worden zodat de wijziging per de 1ste van de maand verwerkt kan zijn
.  OF moet je je houden aan het minimale waarmee je gestart bent?



dit kan ik niet echt ergens vinden... maar ben er wel benieuwd naar?



iemand een idee?😕



thanxx!:D


 

Dat was bij een jaarabo eerst wel zo, maar nu niet meer. 



Succes met de overstap. 
Welkom op het forum dim78,



Ik zie dat het juiste antwoord hierboven al door Martijn is gegeven. Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik het graag.



Groetjes,



Alex

Reageer