Mijn vrouw en ik hebben al lang een abonnement bij simyo, Nu lees ik dat je een familie abonnement kan afsluiten.
Is het mogelijk om onze abonnementen samen te voegen.
John
Mijn vrouw en ik hebben al lang een abonnement bij simyo, Nu lees ik dat je een familie abonnement kan afsluiten.
Is het mogelijk om onze abonnementen samen te voegen.
John
Hoi John,
Welkom op ons forum!
Als je al klant bent bij ons dan kun je via Samen Korting een abonnement voor een familielid afsluiten. Maar jij bedoelt denk ik iets anders! Het is helaas niet mogelijk om twee abonnementen samen te voegen zodat je bijvoorbeeld één factuur voor beide aansluitingen krijgt.
Heb je hier nog vragen over? Let us know
Groetjes,
Bas
Dus met andere woorden dan moet 8k abonnement van mijn vrouw opzeggen een famili abonnement afsluiten.
Hi John1945,
Nee dat is niet wat we bedoelen, we hebben namelijk niet zoiets als een familie abonnement bij Simyo.
Je kan wel een beheerverzoek aanvragen voor jouw vrouw of andersom> Meer informatie over het beheren van accounts kun je hier vinden door naar beneden te scrollen tot ‘Aan de slag’ en de ronde afbeeldingen. En voor het gemak heb ik die afbeelding vast even voor je gekopieerd.
Gaat dit lukken? Mocht je vragen hebben, reageer gerust!
Groetjes,
Tessanne
Tessanne, bedankt voor je reactie. Dit bedoel ik niet.
Jullie adverteren met open een nummer voor een familielid dan krijg je korting.
Mijn familielid heeft al een nummer maar ik wil van deze korting gebruik maken.
Het is dus om die reden dan ook alleen mogelijk bij het afsluiten van een nieuw abonnement. Bestaande aansluitingen pissen naast het spreekwoordelijke potje.
Maar Simyo zou Simyo niet zijn als hier toch een mouw aan te passen valt….
Hoi John,
Het is me duidelijk!
Zou je me in een DM (KLIK) kunnen laten weten om welke telefoonnummers het gaat? Dan kijk ik even of we de korting handmatig kunnen verwerken
Groetjes,
Bas
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.