.

Beantwoord

Kan ik Simyo nemen zonder internet?

  • 28 April 2014
  • 6 reacties
  • 292 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 8 reacties
Mijn man wil overstappen van Prepais Vodafone naar Simyo. Hij wil geen internet, puur alleen bellen en af en toe een sms je. Nu kan ik er niet goed wijs uit worden maar kan hij ook een simyo abb . nemen voor alleen bellen?
icon

Beste antwoord door Scotsman 28 April 2014, 09:56

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Bij elk abonnement is de mogelijkheid voor internet ingebouwd, maar daar hoef je geen gebruik van te maken want internet is heel makkelijk uit te zetten op Mijn Simyo. Dan heb je de garantie dat er nooit kosten voor internetgebruik in rekening worden gebracht. Een abonnement voor alleen bellen + sms is er niet.
Badge
Dus als hij een sim Only Abb. afsluit voor 200 min bel/sms en voor mobiel geen bundel kost dat 6,- per maand.
Reputatie 7
Badge +9
Yep, dat is de prijs per maand als je een contract voor 1 jaar afsluit. Wil je maandelijks kunnen opzeggen dan kost dat 2 euro per maand meer. Zoals gezegd heb je altijd toegang tot het internet (tenzij je die optie uitzet in Mijn Simyo) maar dat is relatief duur (€ 0,15 per 1 MB) als je geen internetbundel hebt. Is dus eigenlijk alleen geschikt voor incidenteel gebruik. Een internetbundel is altijd apart aan te schaffen, zie de tarievenpagina (http://www.simyo.nl/tarieven/sim-only?tag=Tarieven_Mobiel_internet) voor de diverse mogelijkheden.
Badge
Helemaal goed ! Dank je wel, gaan we mooi overstappen!
Reputatie 7
Badge +9
Succes met het overstappen. Je man kan desgewenst zijn Vodafone nummer houden. Zorg er wel voor dat de nieuwe Simyo sim is geactiveerd voor de dag waarop het nummerbehoud plaatsvindt.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Matra, welkom op het Simyo forum :)

En wat fijn dat je ook gelijk de kracht er van ervaart. Klanten die klanten helpen.

Worden we helemaal blij van hier :o


Scotsman, dank je voor de hulp!

Reageer