Skip to main content
Als ik per direct opzeg stopt mijn abonnement dan de eerste dag van de opvolgende maand ? En kan ik per direct een ander abonnement in gebruik nemen ?
Als je niet meer aan een contract gebonden bent kun je inderdaad maandelijks opzeggen. Je wilt per direct een ander geheel nieuw abonnement nemen met een nieuw nummer? Dat kan natuurlijk altijd. Maar als dat zo is kan je veel makkelijker om een ander nummer vragen, hier op dit forum. Je bundel(s) kan je immers elke maand wijzigen, maar dat wist je vast al. Of begrijp ik je bedoeling niet helemaal?
Hoi Jessezeper,



Welkom op het Simyo Forum.



Het lijkt me heel erg jammer om jou te verliezen als klant 😞



Scotsman heeft je hier al een stuk op weg geholpen. Je kunt jouw contract maandelijks opzeggen. Dit heb ik ook voor je nagekeken in het systeem. Alle wijzigingen die je uitvoert bij Simyo, zullen doorgevoerd worden op de 1e van de maand. Zo ook een opheffing.



Kun je vertellen wat je precies bedoelt met het direct laten ingaan van een nieuwe abonnement? Is dit bij een andere provider met het behoud van jouw nummer?



@Scotsman, bedankt voor je hulp :D



Groetjes,

Angela

Reageer