Skip to main content
Hoi,



Ik heb momenteel een particulier abonnement voor 24 eu / maand 300 belminuten 100 mb.

Ik wil overstappen naar een zakelijk abonnement voor 18 eu/maand 300belmin 100mb



Kan dat via een shortcut gebeuren of moet ik opzeggen en aanmaken en weer via een nieuwe sim verder?



Vriendelijke groet,

Sven
Ik herken deze bedragen niet in combinatie met de grote van de bundels.. Vind ze nogal aan de prijzige kant..



Simyo heeft ook geen zakelijke abonnementen. https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/kan-ik-een-zakelijk-abonnement-afsluiten-14



Ik weet wel dat er klanten zijn die hun aansluiting(en) zakelijk gebruiken en een btw factuur krijgen.. Dit kun je zelf aanvinken op de Mijn Simyo pagina.
Hoi Sven,



Goed nieuws voor jou want dat zijn inderdaad geen Simyo prijzen! We hebben echter geen zakelijke abonnementen, maar zoals Raytje al aangaf kunnen we wel BTW bedragen vermelden op de facturen.



Klik hier om te zien wat voor prijzen er zijn bij onze Sim Only's. Voor 300 belminuten en 200 MB (onze laagste internetbundel) betaal je niet 24 of 18 euro maar 13 euro :D



Verder hoef je je abonnement niet op te zeggen bij je huidige provider. Je kunt bij het aanvragen van een Sim Only aanvinken dat je je nummer wilt behouden. Wij zullen je abonnement bij je huidige provider dan opzeggen. Heb ik het zo duidelijk uitgelegd?



Groetjes, Caspar



@Raytje bedankt voor je hulp!

Reageer