Skip to main content
Kan ik een melding krijgen als 50 en 80 procent van mijn belbundel gebruikt is?
Ik kan hier maar 1 ding op zeggen. Ik moet je helaas teleurstellen.

Simyo heeft wel waarschuwingssmjes 80 en 100% bij databundels maar niets v.w.b. belbundels.

Houdt mijn simyo - simyo app goed in de gaten.
Dat vind ik dan een heel DIK MINPUNT
Hoi Bertineb,



Welkom op het Simyo Forum.



Dat je graag op de hoogte wordt gehouden van je verbruik, kan ik begrijpen.



Zoals je ziet heb ik het bericht van A.Hello-to-you als antwoord gemarkeerd. Dit omdat ik hier niets meer aan toe te voegen heb. Het antwoord klopt helemaal. We sturen je een 80% en 100% sms over jouw databundel. Voor de belbundel kan dit helaas niet. Je kunt de Mijn Simyo App op jouw telefoon installeren. Hiermee kun je jouw verbruik goed bijhouden. Daarnaast kun je via Mijn Simyo op de computer ook jouw verbruik inzien en in de gaten houden. Helaas heb ik geen ander nieuws voor je. Heb je hier nog vragen over?



@A.Hello-to-you, bedankt voor je duidelijke reactie 🙂 Super fijn dat je ons helpt!



Ik heb dit topic voor de overzichtelijkheid verplaatst naar 'Abonnementen'.



Groetjes,

Angela
Heel jammer dit. Ik ben erg geschrokken van mijn factuur deze maand!! Terwijl ik altijd mijn internet gebruik in de gaten houd en ook op de sms let. Wordt dit in de toekomst niet aangepast?

Met vriendelijke groet,

Frederique
Hoi Friekjje,



Wat vervelend dat je geschrokken bent van je factuur 😞!



De melding van het 80% en 100% verbruik van je internetbundel zal de komende tijd zo blijven. We hebben op dit moment geen meldingen bij een bepaald percentage van je belbundel. De voornaamste reden is dat er internetverbruik kan zijn zonder dat je het door hebt en bellen doe je altijd zelf en hebt dat dus in je eigen hand.



Ik adviseer je om je verbruik regelmatig in de gaten te houden op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Heb je hier nog vragen over?



Groetjes, Caspar

Reageer