Skip to main content
Hallo, ik weet dus niet bij welke topic mij vraag moet stellen, daarom maar de eerste de beste!

Ik weet dat simyo geen toestellen verkoopt,maar hebben ze wel een goede en vooral goedkope partner waar ik wel een toestel zou kunnen kopen. Of laten ze dat over aan de 'markt'?

Ik hoop op een bevredigende reactie



Groetjes
Hoi Arjan124,



Ik heb je reactie even hiernaartoe verplaatst, zodat het forum overzichtelijk blijft 🙂
Hallo, ik weet dus niet bij welke topic mij vraag moet stellen, daarom maar de eerste de beste!

Ik weet dat simyo geen toestellen verkoopt,maar hebben ze wel een goede en vooral goedkope partner waar ik wel een toestel zou kunnen kopen. Of laten ze dat over aan de 'markt'?

Ik hoop op een bevredigende reactie



Groetjes




Hoi Arjan124,



Welkom op het forum! :)



Simyo simkaarten werken in alle simlockvrije toestellen. Je kunt dus in principe overal een toestel aanschaffen, als het maar simlockvrij is. Wij bieden op dit moment geen toestellen aan inderdaad, en hebben ook geen partner waarbij je er goedkoop één aan kan schaffen.

De mogelijkheid om naast je simkaart een toestel aan te schaffen, komt er binnenkort wel weer aan. In onze online toestelshop vind je dan een aantal verschillende interessante toestellen. Wanneer deze toestelshop online gaat, zullen we dit via dit forum, facebook en twitter bekend maken.



Is jouw toestel dringend aan vervanging toe?



Groetjes,

Charlene
Hoi charlene,

Sorry voor de late reactie, maar om antwoord te geven op jouw vraag.

Ja nou, misschien.....

Ik heb nu een nokia 5130 en dat is een beste wel leuk toestelletje, maar volgens mij ben ik door mijn gebruik nu toe aan een betere.

En dan struin ik internet af op zoek naar een geschikte telefoon.

Maar dan zie ik door de bomen het bos niet meer, WAT moet nou nemen.

Ik heb thuis nl. Ook een ipad en dan denk ik , laat ik maar een iphone nemen, maar die zijn dan voor de gewone burger weer niet te betalen.

En dan denk ik , samsung, ja en dan......



Dus ik weet het niet!



Groetjes Arjan124
Hoi charlene,

Sorry voor de late reactie, maar om antwoord te geven op jouw vraag.

Ja nou, misschien.....

Ik heb nu een nokia 5130 en dat is een beste wel leuk toestelletje, maar volgens mij ben ik door mijn gebruik nu toe aan een betere.

En dan struin ik internet af op zoek naar een geschikte telefoon.

Maar dan zie ik door de bomen het bos niet meer, WAT moet nou nemen.

Ik heb thuis nl. Ook een ipad en dan denk ik , laat ik maar een iphone nemen, maar die zijn dan voor de gewone burger weer niet te betalen.

En dan denk ik , samsung, ja en dan......



Dus ik weet het niet!



Groetjes Arjan124




Ja, lastig hè? Ik heb een iPhone waar ik hartstikke tevreden mee ben. Maar die Samsungs hebben geloof ik ook alle mogelijkheden die je maar nodig kunt hebben. In een telefoonwinkel kunnen ze je daar misschien goed over adviseren? Of gewoon eens de mensen die je kent vragen of zij tevreden zijn met hun toestel. Dan kun je het meteen in actie zien :)



Succes met je keuze!



Groetjes,

Charlene

Reageer