Skip to main content
Goedemiddag,



Ik ben al een aantal jaar klant van Simyo en heb nu een doorlopend abonnement (die maandelijks opzegbaar is).

Ik wil wat voordeliger bellen/mb's, dus graag overstappen op weer één jaar abonnement.

Kan ik wanneer ik overstap wel maandelijks mijn bundel naar boven EN beneden toe wijzigen?



Ik hoor het graag!



Groet,



Renske
Ja bij Simyo kun je altijd je bundels naar gewenst aanpassen. Ook naar een bundel die lager is dan waar je in eerste instantie mee bent begonnen. Stel je hebt 300 bel/sms en 1000 Mb en je vind die 300 te hoog, dan pas je het aan naar beneden. Het gaat dan de eerst volgende maand in.
Hoi 0oRenskeo0,



Onze trouwe klant! Enorm leuk dat je wilt verlengen met nog een jaar bij Simyo! Wij zijn hier enorm verheugd over. Gelukkig kunnen we je daarmee ook nog eens goedkopere bundels aanbieden!



Als je hebt verlengd met nog een jaar, veranderd er verder niets de optie om je bundels maandelijks te wijzigen. Je blijft dus gewoon baas in eigen bundel! Je kunt elke maand kleinere bundels nemen of grotere bundels nemen. Dat is heel prettig, toch?



Raytje, enorm bedankt voor je hulp!



Groetjes,

Ilias

Reageer