Skip to main content
Ik heb de volgende vraag. Ik ben meer als een jaar klant van simyo en ben tevteden. Maar vroeg me wel laats af. Stel dat ik mijn abb opwil zeggen is dat nu maandelijks mogenlijk. Gr Siska
ff lezen....https://forum.simyo.nl/abonnementen-69/faq-lang-loopt-mijn-contract-2845



De einddatum van je abonnement kun je controleren via je contract. Het contract wordt per e-mail verzonden nadat je de simkaart hebt geactiveerd. Je kunt je einddatum van je contract ook terugvinden op Mijn Simyo. Dit staat onder het kopje Instellingen - Abonnement. Staat hier geen einddatum vermeldt? Dan ben je contractvrij en is je abonnement inmiddels maandelijks opzegbaar.
Hoi siska, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat jammer dat je aangeeft over te willen stappen! Zo te zien heeft A.Hello-to-you aangegeven waar je kunt vinden of je inmiddels contractvrij bent. Je hebt je vraag ook via Twitter gesteld en daar is aangegeven dat je inmiddels contractvrij bent en je abonnement maandelijks opzegbaar is 🙂.



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je hulp A.Hello-to-you.
Ohh ik geef niet aan dat ik het opwil zeggen hoor. Kreeg laatst de vraag van iemand hoe het bij simyo precies zit. Vandaar deze vraag. Enne..... ik ben SUPER tevreden hoor!!!! Zeg mijn abb NIET op. Hihi. Wel bedankt voor de snelle reaktie. Gr Siska
Hoi siska,



Dan heb ik weer verkeerde aannames gedaan 😉. Sorry! Uiteraard zeggen we je abonnement niet op. Als diegene interesse heeft om naar Simyo over te stappen, vergeet je dan niet de Vriendendeal? Hiermee krijgen jullie allebei korting!



Groetjes, Tiury

Reageer