Skip to main content
Hoi, ik vertrek voor 6 maanden naar het buitenland en ik zal mijn Simyo abonnement helemaal niet gebruiken. Toch wil ik mijn nummer behouden. Is er een of andere mogelijkheid waarbij ik mijn nummer kan behouden? Misschien tegen een bepaald bedrag per maand? (Ik wil gewoon niet mijn volledige abonnementsprijs per maand betalen gedurende de 6 maanden dat ik mijn nummer helemaal niet gebruik)

Alvast bedankt voor de info.

Groetjes, Alina
Als het goed is kun je maandelijks je bundel aanpassen. Ik zou dan de kleinst mogelijke bundel kiezen en dus voor een paar euro per maand je nummer behouden.
Als het goed is kun je maandelijks je bundel aanpassen. Ik zou dan de kleinst mogelijke bundel kiezen en dus voor een paar euro per maand je nummer behouden.



Hoi Alina sharipova,



Welkom op het forum 🙂

Je kunt er inderdaad voor kiezen om te doen wat Henkj aangeeft. Jij hebt al de kleinste belbundel, maar je kunt je internetbundel nog uitschakelen. Dan ben je nog maar € 5 per maand kwijt.

Je kunt er ook voor kiezen om je nummer op een prepaid kaartje te laten zetten. Dat regel je op de volgende manier.

Bij een prepaid aansluiting is het wel nodig om 1x in de 6 maanden een gesprek te voeren of een sms te versturen om de aansluiting actief te houden.



Dat zijn de twee opties die je hebt. Zit daar iets bij wat je zou overwegen?



Groetjes,

Charlene
Als het goed is kun je maandelijks je bundel aanpassen. Ik zou dan de kleinst mogelijke bundel kiezen en dus voor een paar euro per maand je nummer behouden.



Hoi Alina sharipova,



Welkom op het forum :)

Je kunt er inderdaad voor kiezen om te doen wat Henkj aangeeft. Jij hebt al de kleinste belbundel, maar je kunt je internetbundel nog uitschakelen. Dan ben je nog maar € 5 per maand kwijt.

Je kunt er ook voor kiezen om je nummer op een prepaid kaartje te laten zetten. Dat regel je op de volgende manier.

Bij een prepaid aansluiting is het wel nodig om 1x in de 6 maanden een gesprek te voeren of een sms te versturen om de aansluiting actief te houden.



Dat zijn de twee opties die je hebt. Zit daar iets bij wat je zou overwegen?



Groetjes,

Charlene





Hey Simyo-Team,



ik heb de zelfde situatie als Alina. Ik snap ook wel het idee van de kleinste belbundel. Maar ik heb wel een vraag over de prepaid-overstap optie. Nadat ik van het buitenland terug ben in Nederland, wil ik wel weer een bundel hebben (omdat het gewoon heel handig is). Kan ik dan weer makkelijk van prepaid na sim only overstappen met mijn nummer in Januari 2015? En ik blijf dan (helaas) alleen maar nog t/m Juni 2015 in Nederland. Kan ik dan de sim-only gewoon stoppen of is er een minimaal tijd van een jaar dat ik het 'oude nieuwe bundel sim only abonnement' mag opzeggen?



Op zich is mijn vraag wat dan de beste (meest voordelige) optie is.



Alvast bedankt en groetjes,

Vicky
Hi wapurup. welkom op het Simyo forum :)



Wanneer je een prepaid hebt kun je bijzonder gemakkelijk over stappen naar sim only van Simyo.

Prepaid heeft namelijk op Mijn Simyo een button (Stap over naar Sim only) waarmee je in een paar klikken bent overgestapt. Het mooie is dat je niet per se een jaarabo hoeft af te sluiten, maar je ook kunt kiezen voor een maandelijks opzegbaar abonnement zoals je nu hebt :)

Na je half jaar kun je vervolgens weer een prepaid bestellen met nummerbehoud.



Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?



Alvast veel plezier in het buitenland!

Reageer