.

Beantwoord

Kan ik mijn privé abonnement als zakelijk gebruiken?

  • 18 November 2023
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

Hallo allemaal!

Ik heb een privé abonnement bij Simyo en dat bevalt prima. Nu werk ik parttime bij een klein familiebedrijf en ik zou graag met mijn eigen telefoon mensen een SMSje willen sturen om een afspraak te bevestigen. Dat zou om enkele berichten per dag gaan.

Nu zie ik in de algemene voorwaarden staan dat dit niet mag, en dat ik hier een los zakelijk abonnement voor moet afsluiten.

Op de site zie ik wat anders staan, namelijk:

In de basis is een zakelijk Sim Only abonnement van Simyo hetzelfde als een ‘gewoon’ Sim Only abonnement. Bij ons is er geen verschil tussen particuliere en zakelijke Sim Only abonnementen. Je kunt een abonnement afsluiten en die kun je zowel privé als zakelijk gebruiken. Voor zakelijk gebruik kun je aangeven dat je jouw bedrijfsnaam op de factuur wilt zien. Onze factuur is altijd duidelijk en je hebt de optie om een btw-factuur te ontvangen.

Hoe zit dit nu? Mag ik mijn Simyo abonnement wel of niet hiervoor gebruiken?

Ik begrijp dat er een verschil is in het factuur, maar dat maakt mij niet uit.

icon

Beste antwoord door Amy 20 November 2023, 12:30

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Stroopwafel11,

Bedankt voor je bericht. Wat je hebt geciteerd klopt inderdaad! Wij bieden geen zakelijke abonnementen aan. Dit is eigenlijk een gewoon Sim Only abonnement, je mag zelf weten waarvoor je het abonnement wilt gebruiken. Als je de naam van jouw bedrijf bij de aansluiting wilt dan mag je dat zelf bepalen maar is dus niet noodzakelijk. 

Mocht je dat willen dan kan je een kopie van de KVK en kopie ID mailen naar webcare@simyo.nl. Ik zorg er dan voor dat dit voor je zal wordt aangepast op je bestaande aansluiting 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer