Skip to main content
hoi!



Ik had een maand abonnement, maar dat is ineenkeer veranderd in een jaarabonnement? maar nu wil ik dus mijn (jaar)abonnement opzeggen, omdat ik wil overstappen naar een andere provider en mijn

mobiel kapot is. nou staat er dat mijn contract doorloopt tot 20-7-2015. Betekent dit dat ik mijn abonnement niet

kan opzeggen?? 
Ik kan je niet vertellen hoe je van een maand naar een jaarabbo bent gegaan maar in principe als je een jaarcontract hebt zit je er wel aan vast.

Je kan hem dan wel afkopen, dan betaal je de resterende maanden wel in één keer.
Ik kan je niet vertellen hoe je van een maand naar een jaarabbo bent gegaan maar in principe als je een jaarcontract hebt zit je er wel aan vast.

Je kan hem dan wel afkopen, dan betaal je de resterende maanden wel in één keer.





Oke bedankt, dat is dan wel vervelend .. 
Hoi kristylovexx,



Leuk je weer te zien op het forum:)



Ik heb het topic verplaatst naar het subforum 'Abonnementen'. Zo is het voor iedereen makkelijk terug te vinden.



Ik zie aan je aansluiting dat je op 20-7-2014 overgestapt bent van Prepaid naar een Sim Only abonnement. Tijdens die overstap heb je gekozen voor een jaar abonnement. Wat ColinC zegt klopt helemaal. Je kunt je lopende abonnement niet zomaar opzeggen. Je kunt het wel afkopen.



Is het je allemaal weer duidelijk?



Dank ColinC voor het meedenken:)

Reageer