Skip to main content
Ik wil graag mijn abonnement overzetten op de zaak. Kan dat en hoe werkt dat?
Hoi ReTep,



Welkom op het Simyo Forum.



Het is mogelijk de aansluiting op naam van je bedrijf te zetten.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/kan-ik-een-zakelijk-abonnement-afsluiten-14



Helaas is het zondag dus rond dinsdag zou het pas geregeld kunnen worden i.v.m. koningsdag en ik ben geen medewerker van Simyo dus kan dat ook niet regelen.
Hoi Re TeP, leuk om je op het forum te zien 🙂.



Het is mogelijk om je abonnement op je bedrijfsnaam te zetten. Dit kan echter niet door een nieuw abonnement aan te vragen, zoals maikel.twinnie hierboven aangeeft. Je dient hiervoor een kopie van je Kvk uittreksel te sturen naar klantenservice@simyo.nl, samen met een kopie van je eigen legitimatie. Zo vullen we je huidige contract aan met je bedrijfsnaam.



Laat je me weten of het is gelukt?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je reactie, maikel.twinnie!

Reageer