Skip to main content
Hallo, ik heb net een sim only abonnement afgesloten en nu zie ik met de simkaart aktiveren dat er een verkeerde geboortedatum en rekening nummer vermeld staan. Wat moet ik nu doen?
hoi assieb.,



Welkom op ons forum.



De gegevens die jij hebt ingevuld tijdens de bestelling worden één op één overgenomen. Je rekeningnummer kun je aanpassen via het tabblad Mijn gegevens op jouw Mijn Simyo pagina. Dat doe je middels een iDEAL betaling van €0,01. Deze cent wordt weer verrekend met je factuur.;)



Je geboortedatum is een vaste waarde van je contract en dus niet zelf aan te passen. Om dit aan te passen kun je een mail sturen naar nemail]klantenservice@simyo.nl[/email]. Stuur in de mail een kopie van je identiteitsbewijs mee.



Kun je laten weten of beide is gelukt?
Hallo,



Mijn bankrekening heb ik net veranderd, dat is gelukt.

Vind het alleen vreemd dat ik € 0.01 cent moet betalen omdat er bij jullie iets niet goed is overgenomen.

Voor mijn geboortedatum heb ik een mailtje gestuurd, ik wacht nog af.



Vriendelijke groet, Assieb
Hoi assieb.,



Goed dat je het laat weten. Ik zie dat je rekeningnummer inderdaad is aangepast 🙂 De proefbetaling via iDEAL van € 0,01 is er om het één en ander te controleren. Zo wordt er bijvoorbeeld gecontroleerd of het rekeningnummer actief is en of er saldo opstaat.



De gegevens die je daarnaast doorgeeft bij je bestelling kunnen wij niet aanpassen. Ik zie dat je een e-mail hebt gestuurd met een kopie van je ID. Alleen een cijfer bij het jaartal van je geboortedatum staat niet goed. Misschien dat het cijfer versprongen is.



Een collega heeft je verzoek al doorgestuurd naar de financiële afdeling 🙂 Zij gaan kijken of de gegevens die je hebt gestuurd voldoende zijn. Je ontvangt daarna een reactie van hun.



Wil je laten weten of het voldoende is?
Alles is nu goed. Bedankt.
Alles is nu goed. Bedankt.



http://www.sherv.net/cm/emo/word/smiley-says-youre-welcome-emoticon.gif

Reageer