Skip to main content
Goedenavond,

Ik wil overstappen van Simyo jaarabonnement naart Simyo Prepaid.

Kan ik dat afkopen en hoeveel is dat?.

vriendelijke groet,

Mario de Beer
Goedenavond,

Ik wil overstappen van Simyo jaarabonnement naart Simyo Prepaid.

Kan ik dat afkopen en hoeveel is dat?.

vriendelijke groet,

Mario de Beer




Hoi Mario,



Jouw jaarcontract loopt nog tot 27-7-2014. Als je er voor zou kiezen om dit af te kopen, Dan betaal je je beginbundels in 1 keer voor de rest van de periode. Maar je wilt niet afkopen om weg te gaan, je wilt er ook een prepaid van maken, hè?

Dat is een beetje ingewikkeld. Bij afkoop wordt de aansluiting namelijk opgeheven.

ik ga even navraag doen, hoe we dat mogelijk kunnen maken.

Mag ik je ook vragen wat de reden is dat je dit wilt doen? Wellicht is er een handiger oplossing.



Groetjes, Charlene
Hoi Charlene,



Dank voor je reactie.



De reden dat ik wil overstappen is dat ik eigenlijk (te)  weinig gebruik maak van mijn abonnement zoals je ziet op mijn status.

Ik begrijp uit jouw reactie dat het wat ingewikkeld is geworden , het het is misschien verstandig om mijn contract te laten lopen tot experatie-datum en dan overgaan weer  op een prepaidkaart..

Als ik het goed heb gelezen moet dat voor de 26 ste van de maand, dus in dit geval juni. Nu is dit net de maand dat we op vakantie zijn, kan ik dat eerder doen en hoe?



Vriendelijke groet,



Mario de Beer
Je kan om de kosten te reduceren in eerste instantie je bundel verlagen. Je belbundel naar 100min en je internetbundel stopzetten. Ik dacht dat je voor internet geen jaar looptijd hebt. Dan zou je voor 3 euro per maand klaar zijn. Dit moet ook voor de 26e van januari om in februari deze bundel te ontvangen.

Ik weet niet waar je op vakantie bent maar bijna overal is wel internet te vinden om even in te loggen en je abonnement over te zetten naar een prepaid aansluiting.



p.s als je op de 27e opzegd dan slaat het systeem een maand over. Is dat een oplossing?
Dank je wel Martijn, ik ga mijn huiswerk maken.
Hoi Charlene,



Dank voor je reactie.



De reden dat ik wil overstappen is dat ik eigenlijk (te)  weinig gebruik maak van mijn abonnement zoals je ziet op mijn status.

Ik begrijp uit jouw reactie dat het wat ingewikkeld is geworden , het het is misschien verstandig om mijn contract te laten lopen tot experatie-datum en dan overgaan weer  op een prepaidkaart..

Als ik het goed heb gelezen moet dat voor de 26 ste van de maand, dus in dit geval juni. Nu is dit net de maand dat we op vakantie zijn, kan ik dat eerder doen en hoe?



Vriendelijke groet,



Mario de Beer




Hi Mario,



Als ik het zo zie, kun je inderdaad het beste je databundel stopzetten. Als je dit uiterlijk 25 januari doet, is dat op 1 februari al verwerkt.

Je belbundel is al 100 minuten/SMS, dus die zou je 'uit kunnen laten lopen'. Je kunt op z'n vroegst 60 dagen van te voren nummerbehoud aanvragen, dus kun je in mei al een prepaid bestellen en nummerbehoud aanvragen voor de dag dat je contract afloopt.
Hoi Ernst,



Dank voor je reactie.



Ik kan dus mijn databundel stopzetten voor 25 januari a.s.? Maar moet ik dan ook de boete betalen voor de niet gebruikte databindel van €5 tot eind juli?

En die belbundel van 100 minuten/ sms is dat ook de waarde van een Prepaid-kaart?



Vriendelijke groet,



Mario de Beer.
Hoi Ernst,



Dank voor je reactie.



Ik kan dus mijn databundel stopzetten voor 25 januari a.s.? Maar moet ik dan ook de boete betalen voor de niet gebruikte databindel van €5 tot eind juli?

En die belbundel van 100 minuten/ sms is dat ook de waarde van een Prepaid-kaart?



Vriendelijke groet,



Mario de Beer.




Hoi Mario,



Alleen je belbundel staat vast. De internetbundel kun je uitzetten.

Voor die 100 minuten betaal je dan nog €3 per maand. Een prepaid kaartje kost je €5, maar daar krijg je beltegoed voor terug.

€3 voor 100 minuten, is wel goedkoper dan het tarief als je met een prepaid belt. Dat moet je dus zelf even overwegen.



Groetjes,

Charlene
Hartelijk dank iedereen die meegedacht heeft. Ik heb mijn internetdata stopgezet en laat mijn belbundel doorlopen tot einde contract om daarna over te gaan op prepaid.

Groet, Mario
Hartelijk dank iedereen die meegedacht heeft. Ik heb mijn internetdata stopgezet en laat mijn belbundel doorlopen tot einde contract om daarna over te gaan op prepaid.

Groet, Mario




Geen dank 😃

Reageer