.

Beantwoord

Kan ik mijn bundelwijziging dezelfde maand in laten gaan?

  • 10 September 2023
  • 5 reacties
  • 76 Bekeken

Ik moet mb bijkopen 500mb voor 5 euro, schandalig dat ik niet tussentijds mijn bundel kan vergroten en dat ik tot eind van de maand moet wachten, oplichterij is het, ik koop gebakken lucht gaat nergens over

~admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Roeqajja 11 September 2023, 16:23

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hi @boostveen,

Bedankt voor je bericht. Ik kan het snappen dat je niet tevreden bent hiermee, echter zijn dit wel de voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan toen je een abonnement bij Simyo hebt afgesloten. 

Je bundelwijziging gaat altijd pas de volgende maand in, op onze website hebben wij meer informatie over het wijzigen van je bundels. Indien je voor dezelfde maand extra MB's nodig hebt, kun je dit op elk moment 500 MB voor €5 bijkopen via Mijn Simyo in het Overzicht. Deze informatie staat ook vermeldt op onze website en kun je hier terugvinden.

Groetjes,
Roeqajja

Oh de reacties zijn alleen van simyo zelf daar heb ik dus ook niks aan, blijf erbij dat 500mb voor 5€ veel te duur is ik wil onbeperkt internet kunnen gebruiken voor een vast bedrag, als ik opeens ergens internet nodig hebt moet ik altijd op blijven passen dat ik niet teveel gebruikt

 

Hallo @boostveen je kunt ook je bundel maandelijks naar boven bijstellen, zelfs tot onbeperkt, maar gaat helaas pas de 1e van de volgende maand in.

Ik lees hier ook wel eens dat Simyo je dan ter overbrugging tot de 1e van de volgende maand wat MB's gratis geeft, maar @Roeqajja kan je daar meer over vertellen.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @JanD,

Bedankt voor je reactie. Wat bedoel je precies met onbeperkt? Wij bieden namelijk geen onbeperkte internetbundel voor een Sim Only abonnement.

@boostveen Bedankt voor je reactie. Wat JanD zegt over de gratis MB klopt inderdaad. Ik heb daarom een klein cadeautje voor je klaargezet in Mijn Simyo > Overzicht. Je kan zelf bepalen wanneer je deze gratis MB wilt activeren door te klikken op de knop '’Pak dit cadeautje uit!'’. 

Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag 😊.

Groetjes,
Amy

Hallo @Amy en @boostveen mijn fout, Simyo heeft geen onbeperkt, excuses.

Maximum is 15/30GB

 

Reageer