.

Beantwoord

Kan ik mijn bundel aanpassing annuleren?

  • 22 January 2014
  • 3 reacties
  • 402 Bekeken

Badge
Ik heb mijn bundel aangepast van 1000 mb naar 200 mb omdat ik een abbonement ging kopen bij een andere provider met een toestel. Dat duurde even, dus ik denk zet mijn abbonement van internet naar 200 mb om geld te besparen. Maar blijkbaar duurt het tot 24 februari en tot die tijd moet ik simyo nog gebruiken. En ik heb 1000 mb internet nodig.

Groet, Tijmen
icon

Beste antwoord door Natascha 23 January 2014, 11:01

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Ik heb mijn bundel aangepast van 1000 mb naar 200 mb omdat ik een abbonement ging kopen bij een andere provider met een toestel. Dat duurde even, dus ik denk zet mijn abbonement van internet naar 200 mb om geld te besparen. Maar blijkbaar duurt het tot 24 februari en tot die tijd moet ik simyo nog gebruiken. En ik heb 1000 mb internet nodig.

Groet, Tijmen


Hoi Tijmen,

Het is helaas niet mogelijk om een bundelwijziging te annuleren. De wijziging zal ingaan op 1-2-2014.
Het spijt mij je niet anders te kunnen berichten 😞.
ik wil mn bundel wijzigen ik heb per 1feb een jaar abbonement genomen met internet wil het wijzigen van 200 naar 500mb het lukt niet hoe kan dat nu
Reputatie 5
Badge +11
Hoi geoma,

In je gegevens zie ik dat je je internet bundel al hebt aangepast naar 500MB vanaf 1 februari 😕

Reageer