Skip to main content
Ik wil mijn mb's van 1000 naar 2000 aanpassen. Ik ben nu jaar klant ongeveer maar wil nu maandelijks opzegbaar contract hebben omdat ik niet weet of tel het zo lang vol gaat houden. Bij aanpassen bundel staat alleen jaar achter. Hoe kan ik zien dat het maandelijks opzegbaar is. Als ik het nu aanpas gaat het in per 1 maart toch? Hoor het graag
Op deze pagina heb je de mogelijkheid om te kiezen tussen de contract duur, te weten een jaar of per maand opzegbaar.

De door jouw gewenste 2000 MB bundel kost bij een contract van een jaar € 15,00 per maand en bij een maandelijks opzegbaar contract € 16,00 per maand.

Als je een wijziging voor de 25e van de maand doorgeeft dan gaat deze wijziging in per de 1ste van de volgende maand.
Ik kan vanuit de simyo app niet kiezen tussen jaar en maand. Wat is daar dan de reden van? Het lijkt dan op nog een jaar extra
Aah, dat gaf je niet aan in je openingspost. Je wilt gaan verlengen middels de app. Heb ook eens m'n app geopend en kan de mogelijkheid om te verlengen met een maandelijks opzegbaar contract ook niet vinden.



Ik weet niet waarom deze mogelijheid niet bestaat of lijkt te bestaan in de app. Dit zal een moderator gaan oppakken.



Maar als ik jou was, zou ik via een webbrowser je contract gaan verlengen.
Hoi jordy75,



Welkom op ons forum, wat leuk dat je je vraag hier stelt!



Ik wil mijn mb's van 1000 naar 2000 aanpassen. Ik ben nu jaar klant ongeveer maar wil nu maandelijks opzegbaar contract hebben omdat ik niet weet of tel het zo lang vol gaat houden.
Eigenlijk is het heel simpel, je wijzigt gewoon je bundel. Je contract is inmiddels voorbij het jaar. En daarom maandelijks opzegbaar. Je bundels kun je per maand blijven wijzigen.



Ik zie dat je ondertussen je bundel al hebt aangepast. De wijziging gaat inderdaad per 1 maart in:D Verlengen is in jou geval ongewenst. Omdat je dan weer een einddatum op je contract krijgt.;)



@RicoK Dankjewel voor het meedenken. Het is soms ook wat verwarrend;)

Reageer