.

Beantwoord

Kan ik mijn bestaande abonnement overzetten naar echtgenote met nieuw nummer?

  • 1 June 2015
  • 3 reacties
  • 217 Bekeken

Het bestaande contract zou ik met een nieuw nummer willen overzetten naar mijn echtgenote. En het bestaande nummer via nummerbehoud over te zetten naar andere provider, kan dat? Zo ja, wat is dan de werkwijze?
icon

Beste antwoord door Ali 3 June 2015, 13:54

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi batyka1,

Goed dat je hier je vraag stelt en welkom op het forum.

Je kan een nieuw nummer aanvragen voor je bestaande contract, maar dan komt je bestaande nummer te vervallen. Als je je nummer wilt meenemen naar een andere provider komt je bestaande contract te vervallen. 😕 Een erg creatieve voorstel maar helaas is dat niet mogelijk. Het nummer kan namelijk niet 'even' losgekoppeld worden van je abonnement.

Wel is het mogelijk dat je verzoek indient voor een contractovername maar denk niet dat dit voor jullie een uitkomst biedt.
Het contract komt dan op de naam van je echtgenote te staan, maar het nummer blijft wel gekoppeld aan het abonnement. Jij zou dan opzoek moeten gaan naar een nieuw abonnement en een nieuw nummer.

De enige mogelijk die ik kan bedenken is om een nieuwe bestelling te plaatsen op de naam van je echtgenote. Op deze manier krijgt ze een Simyo abonnement met een eigen nummer. Je huidige abonnement blijft dan ongewijzigd.

Heb ik je vraag kunnen beantwoorden?
Hallo Ali,

Bedankt voor het antwoord.
Reputatie 5
Badge +11
Namens Ali; graag gedaan 😳

Reageer