Skip to main content
Ik heb een SIM-only met 200 min/sms, als ik dit gedurende 1 maand zou willen verhogen naar 500 min die direct ingaan, kan dat en hoe zou ik dat moeten doen?
Wijzigingen van een lopende bundel gaan altijd pas op de eerste van de volgende maand in. Alleen als je geen internet bundel hebt en je besluit er eentje aan te schaffen gaat die wel meteen in.
Bedankt, dan had ik het toch goed gelezen/begrepen, jammer, dan zal ik iets anders moeten verzinnen.
Tijdelijk wat meer via Skype bellen misschien? De kosten van bellen naar een vast of mobiel nummer vallen erg mee, vooral als je een internet bundel hebt of een solide WiFi verbinding. Je kunt ook bellen via WhatsApp of FaceTime, maar dan moet de andere partij ook over deze apps beschikken.
Hoi PCfreak,



Dat is helaas niet mogelijk. De belbundel wordt dan pas gewijzigd per de eerste van de volgende maand, wat in dit geval oktober is.



Ik raad je inderdaad aan om de adviezen/tips van Scotsman op te volgen. Dat zijn hele handige tips.



Laat je weten of dat gaat lukken?



Groetjes,

Ilias
Het is gelukkig op dit moment niet direct nodig, maar vroeg het mij af in geval dat, dan kan ik er rekening mee houden.

En de mogelijkheden die Scotsman vertelde ken ik natuurlijk, het grootste probleem daarbij zijn natuurlijk de vaste nummers.
Mijn recente ervaringen met bellen via Skype zijn niet slecht. Ik was in Belgrado waar het bellen naar Nederland zowel bij mijn UK provider Three als bij Simyo een kostbare aangelegenheid is, dus Skype (via de hotel WiFi) was daar een prima alternatief.
Hoi PCfreak,



Goed dat je dit van tevoren vraagt! Met Facetime of WhatsApp kun je inderdaad niet naar vaste nummers bellen, maar via Skype is dat wel mogelijk :D

Je kunt op deze pagina de tarieven van Skype vinden!



Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?



Groetjes,

Sean



@Scotsman, prima tips! Dankje 😃

Reageer