.

Beantwoord

Kan ik mijn bel/sms bundel stopzetten en alleen een internetbundel houden?

  • 5 July 2015
  • 8 reacties
  • 177 Bekeken

Hoi, ik heb momenteel een 100 bel/sms bundel. Ik bel en sms eigenlijk zo ontzettend weinig dat ik overweeg om dat bundel stop te zetten en alleen mijn internet bundel te behouden. Is dat mogelijk? Kan ik dan nog gewoon bellen? En zo ja, hoeveel betaal ik dan per sms of belminuut?
icon

Beste antwoord door Ray 5 July 2015, 15:06

Bekijk originele reactie

8 reacties

Nee dat is niet mogelijk. De bundels met Bellen/smsen zijn de minimale vereisten voor een Sim Only abonnement. Je zou kunnen overwegen pre-paid te nemen.
Oke, dan behoudt ik het bundel. Dank voor je reactie!
Graag gedaan

Op zich niet verkeerd hoor. Je kan namelijk altijd kosteloos aanpassen, mocht het ooit voorkomen dat je wel vaker gaat bellen.. 🙂
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Tessa1990, welkom op het Simyo forum :)

Slim dat je kijkt naar je bundels. Wat Raytje zegt klopt inderdaad. Bij een Sim Only abonnement heb je altijd een belbundel. Je kunt kiezen om daar eventueel een internetbundel bij te nemen.

Als klanten soms echt heel weinig bellen, kan het handig zijn om over te stappen naar Prepaid. Ook bij Prepaid kun je een internetbundel aanvragen. Mocht je nog vragen hebt, dan horen we het graag :$

@Raytje; dankjewel voor je goede hulp 😃
Zoals altijd graag gedaan 🙂
Dankje Naomi, ik hoop stiekem nog dat er ooit een bundeltje van 50 of 75 komt. Prepaid valt inderdaad te overwegen, ik ga in ieder geval over nadenken.

Dank voor jullie hulp
Badge
Tessa 1990: ook ik heb vrijwel alleen internet nodig, en geen bel/sms of heeeel weinig. Signaal is afgegeven en hangt op het ideeenbord. prepaid met grotere internetbundel.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Tessa1990 en christ,

Graag gedaan 😳 Klopt, je kan het altijd overwegen ;)

Ik zie dat mijn collega Tiury het idee om 'abonnementen met alleen internetbundels' of 'Prepaid met grotere internetbundels' op de Wall of Change heeft geplaatst. Doordat het op de Wall of Change staat, gaan we kijken of we zoiets mogelijk kunnen maken. Het is dus even afwachten, er wordt in ieder geval gekeken naar de opties :$

We zien jullie graag terug op het forum!

@Raytje; top 😳

Reageer