Skip to main content
Beste heer/mevrouw,



Ik ben al een tijdje klant van simyo. En als ik mijn bundels aanpas staat er dat ik alleen de keuze heb voor "nog een jaar". Nu staat er dat ik maandelijks mijn abonnement naar boven of naar beneden kan wijzigingen. Maar dit snap ik niet want ik heb onlangs ook een "nog een jaar" abonnement afgesloten maar nu kan ik het dus gewoon weer veranderen.



Als ik nu per 1 mei mijn bundels aanpas naar boven, tot wanneer loopt mijn abonnement dan? En kan ik dan nu ook maandelijks weer veranderen? En kan ik ook bijvoorbeeld volgende maand opzeggen?



Bedankt alvast.



Groeten Robbert
Hoi Robbert111,



Dat is een goede vraag!



Het is bij elk Sim Only abonnement mogelijk om maandelijks je bundels aan te passen. Ook als je een jaarcontract hebt.



Als jij nu je abonnement aanpast, gaan je nieuwe bundels per 1 mei in. Dit verandert verder niks aan je einddatum. Het wijzigen van je bundels is overigens maar één keer per maand mogelijk.



Heb je hier verder nog vragen over?



Groetjes,

Sean
Hoi Sean,



Bedankt voor je reactie. Dus stel ik neem nu een nieuwe (voordeligere bundel) . Tot wanneer loopt deze dan? Ik heb namelijk alleen nog maar de keus bij mijn bundels voor "nog een jaar". En kan ik nu maandelijks ook opzeggen?



Momenteel staat bij mijn persoonlijke gegevens dat mijn contract is afgelopen.



Bedankt!



Groeten Robbert
Hoi Robbert111,



Zoals de naam verklapt, is 'Nog een jaar' wel verlengen met nog een jaar. Dan zit je dus vanaf 1 mei aan een nieuwe jaarcontract vast. Je krijgt dan echter wel een mooi aanbod, met gratis MB's 🙂. Als je niets aan de contractperiode aanpast, hoor je ook gewoon bundels te kunnen wijzigen. Of gaat het hier mis?



Groetjes, Tiury

Reageer