Skip to main content
Halo,



Klopt het dat als je 2 jaar je abonnement hebt, dat je dan kan overstappen naar een duurdere telefoon met hetzelfde abonnement?



Groetjes Julia
Hallo Juliacarmendf,



Welkom op het Simyo forum.



Je vraag gaat denk ik niet over een Simyo abonnement, Simyo verkoopt geen abonnementen inclusief telefoon.



Het is zo dat je na het einde van je contract (doorgaans 1 of 2 jaar) helemaal vrij bent wat je wilt doen! Je mag naar een andere provider, bij dezelfde blijven met een goedkoper abonnement of een nieuw contract met nieuw toestel. De keuze is aan jou!



Let wel op dat dit niet over lease gaat, een vorm die een paar jaar geleden is geïntroduceerd en waar je nu weinig meer over hoort. In zo'n geval moet je het toestel weer inleveren.
Hallo Julia,



Ook namens mij welkom op het Simyo Forum. Zoals Franswon al zei, bieden wij geen abonnementen aan in combinatie met een telefoon. Daarnaast hebben wij ook geen contracten voor twee jaar. Als je wilt verlengen, kunnen we je wel een korting op je abonnemenstkosten aanbieden. Dit aanbod vind je terug op Mijn Simyo. Als je hier nog vragen over hebt dan hoor ik het graag!



Groetjes,

Sean



@Franswon bedankt voor je hulp!

Reageer