Skip to main content
Beste Simyo,



Ik ga voor 4 maanden naar het buitenland en wil 3 van deze maanden eigenlijk me abbonement stopzetten. Nou zou ik wel graag me telefoonnummer etc willen houden dus ik vroeg me af of er een mogelijkheid is om het abbonement tijdelijk stop te zetten tijdens de reis?
Hoi Mayme,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat leuk dat je naar het buitenland toegaat 🙂 Waar brengt deze reis je naartoe, precies?



Als je binnen zone 1 blijft, dan kun je bundels gewoon gebruiken zoals je dat ook in Nederland doet. Reis je daarbuiten? Dan is het slim om even niets te doen met je abonnement, om kosten te vermijden. Je kunt je abonnement niet pauzeren, maar wel andere dingen doen. Je hebt twee opties:



1. Je kunt ervoor kiezen om je bundels te verkleinen. Ik zie dat je dat al gedaan hebt. Je betaalt dan € 6,- per maand. Als je hier dan drie maanden niets mee doet, dan ben je € 18,- kwijt.

2. Je kunt ook tijdelijk overstappen naar een Prepaid aansluiting met je telefoonnummer. Hier lees je hoe 🙂 Je betaalt dan alleen de kosten van het beltegoed dat je koopt bij bestelling.



Laat je me weten waar je voor kiest?



Groetjes,

Jihane

Reageer