Skip to main content
Ik moet mijn abonnement i.v.m. Verbruik z.s.m. Verhogen. Kan dit ook direct aangepast worden?
Naar mijn weten kan dit direct worden aangepast via MijnSimyo, echter word het pas na de 25e van de maand verwerkt en de 1e van de komende maand pas in werking gezet.
Ik heb precies het zelfde, woensdag overgestapt en nu zijn me mb's al op vindt ik opzich al vaag? Nu wil ik me bundel wel verhogen maar als dit pas volgende maand actief is is dat mooi ruk!
Ja en als je over je aantal mb's gaat dan weten ze je wel te vinden met de gepeperde rekening.. Maar als hun een fout maken..dan weten ze het niet.. om over een vergoeding nog maar te zwijgen zo krom! In een omgedraaide wereld leven we tegenwoordig.
Ik vind het vrij normaal dat je moet betalen als je bundel op is. Stel dat dat niet zo is, dan nemen alle Simyo klanten massaal de kleinste bundel die er is en gaan rustig verder met bellen/sms'sen/internetten als de bundel op is wetend dat dat toch "gratis" is.... Ik denk dat Simyo dan snel failliet is!



Bij Simyo kan je inderdaad niet met ingang van morgen je bundel verhogen of verlengen, ze richten zich vooral op klanten die slim genoeg zijn om hun maandelijkse verbruik redelijk precies te kunnen inschatten, en op basis daarvan de meest gunstige bundel kiezen. Voor mensen waarvan het belgedrag om welke reden dan ook totaal onvoorspelbaar is (en die zijn er), is Simyo wellicht niet de meest geschikte provider. 
Hoi Peter21, welkom op het Simyo forum :)



Mijn06nummer geeft het al aan; je kunt je bundel wijzigen, maar dat gaat op de 1e van de maand in. Mits je het uiterlijk de 25e op Mijn Simyo aanpast, natuurlijk.
Hoi Emilio$, ook jou heet ik van harte welkom op ons forum!



Jij hebt in de nacht van 12 op 13 september ruim 150 van je 200 MB verbruikt. Ik kan niet nagaan waaraan dat is gebeurd, dat mogen we niet zien namelijk, maar heb je van te voren niet goed ingeschat wat voor bundel je nodig zou hebben?

Je hebt het inmiddels aangepast naar 2500 MB voor oktober, ik hoop dat dat wel genoeg voor je gaat zijn.





@Scotsman, dank je voor je bijdrage.

Reageer