.

Beantwoord

Kan ik mijn abonnement overzetten naar een nieuw nummer?

  • 5 July 2019
  • 3 reacties
  • 308 Bekeken

Hallo,
Ik krijg binnenkort een nieuwe telefoon met duel sim. Nu wil ik graag 1 simkaart voor privé en 1 simkaart voor zakelijk gaan gebruiken.
Ik wil mijn huidige nummer overzetten naar prepaid en een nieuw nummer voor mijn abbonnement. Kan dat?

Groeten,
Cynthia
icon

Beste antwoord door Jihane 8 July 2019, 13:50

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Cynthia,
.
Welkom op het Simyo Forum!

Wat tof dat je een nieuw toestel aanschaft! 🙂 Je kunt je eigen nummer zeker overzetten naar een Prepaid! Je leest hier precies hoe je dat doet. Het komt erop neer dat je een nieuwe Prepaid simkaart bestelt en nummerbehoud daarbij aanvraagt. Het probleem is alleen dat je abonnement dan vervalt als je dat doet. Het is dan dus niet meer mogelijk om een nieuw nummer op dat abonnement te zetten.

Als je dit wil, namelijk het nummer van je abonnement veranderen in een Prepaid en ernaast nog een abonnement hebben met een willekeurig nummer, dan raad ik je aan om de bovenstaande stap te volgen. Je kunt dus overstappen naar een Prepaid. Daarna heb je geen abonnement meer, maar dat is niet erg! Je kunt een nieuwe bestellen en daar krijg je automatisch een nieuw nummer bij.

Kom je er zo uit?

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane,
Ik heb net mijn abonnement met korting kunnen verlengen, dus ik ga even over nadenken. Bedankt voor je antwoord!

Groetjes,
Cynthia.
Reputatie 7
Badge +10
Heel graag gedaan, Cynthia!

Mocht je nog vragen hebben in de toekomst, weet je ons te vinden!

Groetjes,
Jihane

Reageer