Skip to main content
kan ik mijn abbonement opzeggen zonder extra kosten
Dat ligt er een beetje aan. Heb je nog een lopend contract of zit je inmiddels aan een maandelijks opzegbaar contract.



Als je inlogt op je MijnSimyo pagina (dus niet de de app) en je gaat dan naar instellingen > Abonnement zie je jouw contract gegevens staan. Als de eind reeds voorbij is heb je een maandelijks opzegbaar abonnement.



Op die zelfde pagina zie je een link om op te zeggen. Wil je jouw nummer behouden dan moet je die link niet gebruiken maar bij je nieuwe provider aangeven dat je nummerbehoud wilt. Zij gaan dan jouw nummer overnemen en tevens je abonnement bij Simyo opzeggen.



Is je contract nog niet voorbij maar je wilt wel opzeggen dan kun je een afkoop aanvragen.
Hoi Paulos,



Wat jammer om te vernemen dat je op wilt zeggen! Ik zie dat je een maandelijks opzegbaar abonnement hebt. Je kunt dus je abonnement inderdaad opzeggen zonder extra kosten. Hou er wel rekening mee dat je een opzegtermijn van 30 dagen hebt.



Wil je je nummer behouden? Als je je nummer niet wilt behouden, kun je opzeggen op Mijn Simyo > Instellingen > Abonnement. Je abonnement wordt in dit geval 30 dagen later stopgezet. Als je je nummer wel wilt behouden, hoef je niet op te zeggen via Mijn Simyo. Je kunt dan het beste nummerbehoud aanvragen bij je nieuwe provider. Kies hierbij een overstapdatum dat minstens 30 dagen in de toekomst ligt. Op deze overstapdatum wordt je nummer overgezet, wordt je abonnement bij ons stopgezet en gaat je nieuwe abonnement in.



Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?



Groetjes,

Samantha



@Ray, heel erg bedankt voor je hulp 🙂

Reageer