Skip to main content
Beste Simyo,



Ik wil mijn abonnement opzeggen. Daarvoor heb ik bij Hollands nieuwe een abonnement gesloten. Daarbij vroeg ik nummerbehoud. Tot mijn verbazing zie ik dat u voor mij een abonnement heb afgesloten op 0:21 uur vannacht en om 0:51 uur weer hebt beëindigd. Hoe zit dat? Ik ben contract vrij en tot mijn verbazing verlengt u zelf mijn abonnement!



Graag per direct ongedaan maken en mijn abonnement per direct stop zetten.



Met vriendelijke groet,



Metin
Hoi MetinB,



Welkom op het Simyo forum.



Wat vervelend dat er onduidelijkheden zijn omtrent het opzeggen van jouw abonnement.



Een abonnement wordt echter nooit door ons verlengd, dit kun jij alleen zelf doen.



De verlenging die vorige maand heeft plaatsgevonden is inmiddels geannuleerd en je bent op dit moment contractvrij.



Als je wilt overstappen naar een andere provider met nummerbehoud hoef je overigens niet apart je abonnement op te zeggen.



Heb je hier verder nog vragen over?



Groetjes,

Sean
Beste Sean,



Ben ik nou dom of leest u mijn vraag en probleem niet?



Groet, Metin
Hoi MetinB,



Wat jammer dat je het idee hebt dat Sean jouw vraag niet is gelezen. Toch heb ik het idee dat 'ie dat wel doet, want hij geeft aan dat we jouw contract niet hebben verlengd. Dit heb je zelf eerder gedaan, waarna mijn collega's deze verlenging voor je hebben geannuleerd en vergoed.



Daarnaast zie ik dat je inmiddels het abonnement zelf hebt opgezegd, terwijl je aangeeft graag het nummer wilt overzetten naar een nieuwe provider, Ondanks dat we dit afraden. De nummerbehoud aanvraag is afgewezen, omdat je op dat moment had verlengt bij ons. Hierdoor heeft het systeem deze aanvraag afgewezen.



Je zal je nieuwe provider dus gauw een nieuw verzoek moeten laten doen, zodat het nummer niet vervalt op 01-06-2016.



Gaat dat lukken?



Groetjes, Tiury

Reageer