.

Beantwoord

Kan ik mijn abonnement bevriezen?

  • 30 July 2012
  • 1 reactie
  • 699 Bekeken

Badge
Ik ga voor stage 4 maanden naar het buitenland. Ik krijg daar een simkaart van een lokale provider. Mijn abonnement van Simyo heb ik dus 4 maanden niet nodig. Kan ik deze bevriezen? Anders ben ik mijn nummer kwijt en dat wil ik niet.
icon

Beste antwoord door Natascha 31 July 2012, 10:12

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Beste Marouschka,

Welkom op het forum!
Het is helaas niet mogelijk om je abonnement te bevriezen. Het is wel mogeliijk om je telefoonnummer over te zetten naar prepaid van Simyo. Je dient een prepaid simkaart te bestellen en nummerbehoud aanvragen.

Voor het aanvragen voor het nummerbehoud van abonnement naar prepaid dien je de volgende stappen te volgen:

Verander het laatste cijfer van het te behouden telefoonnummer 1 omhoog of omlaag.
Belvorm: Abonnement
Serviceprovider: KPN
Simkaartnummer van de simkaart van Simyo.

Wanneer je nummerbehoud hebt aangevraagd graag je NAW gegevens en het juiste te behouden telefoonnummer mailen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email].
De afdeling nummerbehoud gaat uw gegevens aanpassen.

Reageer