Skip to main content
Is het mogelijk dat het contract, dat nu op mijn naam loopt, kan worden overgezet naar mijn dochter (inmiddels 18+). Dus dat het nummer daarmee blijft behouden? Als dit mogelijk is, dan graag de info wat ik moet doen.
Hoi Annetje,



Welkom op het forum.



Het is niet mogelijk om de tenaamstelling van jouw abonnement aan te passen. Het contract op deze manier overzetten naar je dochter kan helaas niet.





Wat wel mogelijk is dat je dochter via de website een bestelling plaatst op voor een aansluiting op haar eigen naam. Tijdens het bestellen kan ze aangeven dat ze gebruik wil maken van nummerbehoud.



Zo kan ze toch een Simyo aansluiting krijgen met haar eigen nummer.





Kom je met deze informatie verder?



*Zie reactie 4 voor het juiste antwoord.
Die moet ik nog eens goed doorlezen. Het muntje valt niet gelijk bij mij Ali.

Dochter doet bestelling en wil nummer behouden van nummer dat niet op haar naam staat....

?


Dochter doet bestelling en wil nummer behouden van nummer dat niet op haar naam staat....

?




Hoi koorelle,



Dat klopt. Dat is wat ik in eerste instantie had aangegeven. Ik heb mijn eerste bericht nu aangepast.



Ik kreeg namelijk te horen dat in dit soort gevallen de voorkeur juist uitgaat om het nummer eerst over te zetten naar prepaid en via de Overstaplink te laten wijzigen in een abonnement.



De dochter van Annetje kan dus een nieuwe prepaid bestelling plaatsen met nummerbehoud en later het omzetten in een Sim Only abonnement. Dit kan gewoon via Mijn Simyo.



Meer informatie over de overstap staat hier .
Da's heel mooi en nu begrijp ik het stukken beter Ali!;)
Hoi koorelle,



Top dat de verduidelijking het helderde heeft gemaakt 😮

Reageer