.

Beantwoord

Kan ik extra belminuten bijkopen?

  • 4 October 2016
  • 2 reacties
  • 399 Bekeken

Hoi, het is net het begin vd maand en heb wat langer gebeld dan normaal waardoor m'n belminuten op zijn van deze maand. Nou heb ik de optie in de Simyo app extra MB's te kopen bij m'n abonnement, maar kan dat ook bij bel/sms minuten? Ik zou dan graag nog eens 100belminuten toegevoegd willen hebben voor deze maand zodat ik niet extra betaal vanwege de buitenbundel
icon

Beste antwoord door dunics 4 October 2016, 15:14

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
Hoi Baruch,

Ik heb zelf even voor je rondgezocht op het forum, en je bent niet de enige die graag minuten/sms'jes wil bijkopen voor de huidige maand. Dit lijkt echter niet mogelijk te zijn, maar het is wel iets wat Simyo aan het overwegen is, zoals je op deze reactie van Tiury op een andere thread kan lezen (ook onderaan deze reactie als quote).

Wat je kan doen is prepaid kopen (van Simyo of van een ander bedrijf - de Kruidvat of Albert Heijn bijvoorbeeld, of een internationale provider zoals Lebara) en daar voor de rest van de maand gebruik van maken, zoals in de gelinkte thread gesuggereerd wordt, al is dat uiteraard geen optie als je per sé met hetzelfde telefoonnummer wil bellen/sms'en.

Je kan natuurlijk wel je bundel voor de volgende maand aanpassen, maar voor de huidige maand kan dat dus helaas niet.

Groeten,
dunics.

Hoi hoenkamp,

Wat jammer dat je onze tarieven pagina niet helemaal kon vinden. Gelukkig heeft Friesian je al naar de juiste pagina verwezen. Ook heeft hij antwoord gegeven op het feit dat het niet mogelijk is om extra belminuten bij te kopen. Dit is zo te horen een welkome verbetering, nadat wij het nog maar erg kort geleden mogelijk hebben gemaakt om MB's bij te kopen 🙂. Hij staat genoteerd en geplakt op de wall of change.

Voor nu is het alternatief om een tijdelijke prepaid te bestellen de beste optie. Zo spaar je geld uit en kun je gebruiken als je 'm écht nodig hebt 🙂.

Groetjes, Tiury

Bedankt Friesian!


Hier en hier zijn nog meer reacties van (oud-)Simyo medewerkers waarin gezegd wordt dat het in de toekomst misschien mogelijk zal zijn om extra minuten/sms'jes bij te kopen voor de huidige maand.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Baruch,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat vervelend dat je belminuten al op zijn! Dat is natuurlijk niet prettig zo vroeg in de maand.

Helaas kan ik niet anders dan zeggen dat het (nog) niet mogelijk is om belminuten bij te kopen. We zijn achter de schermen wel enorm hard aan het kijken naar de mogelijkheden hiervoor. Voor nu raad ik je aan om @dunics zijn advies op te volgen of gebruik te maken van het bekende 'WhatsApp bellen'!

Interessant weetje: Met 100 MB uit je bundel kun je al voor maar liefst 400 minuten bellen via WhatsApp! Een goed alternatief, toch?

Dunics, enorm bedankt voor je hulp! Topper ben je!

Groetjes,
Ilias

Reageer