.

Beantwoord

Kan ik elke maand mijn bundels aanpassen ondanks dat ik een jaarcontract heb?

  • 30 May 2017
  • 2 reacties
  • 594 Bekeken

Kan ik met een nieuw jaarabbonnement mijn bundel per maand aan
passen?
icon

Beste antwoord door Ray 30 May 2017, 13:25

Bekijk originele reactie

2 reacties

Ja je kan elke maand naar gewenst de bundels omhoog, maar ook naar beneden aanpassen.
Staat ook gewoon op de homepage van Simyo Sim Only.

Dat is één van de mooie dingen van Simyo want je kan zelf je bundels lager zetten dan dat je oorspronkelijk in het begin hebt gekozen.

Jij bent de baas 😃
Reputatie 7
Badge +10
Hi Birgit,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je deze vraag komt stellen 🙂 Ray heeft het juiste antwoord al gegeven: je kunt elke maand je bundels aanpassen, ook al heb je een vast contract van een jaar. Je kunt je bundels dan verlagen of verhogen, wat je maar wilt. Als je een bundel die je al hebt wijzigt, dan gaat die wijziging in vanaf de eerste van de volgende maand. Een belbundel heb je bijvoorbeeld altijd. Als je die dan aanpast, dan gaat dat in vanaf de eerste van de volgende maand. Heb je al een internetbundel? Dan gaat ook het wijzigen daarvan in op de eerste van de volgende maand.

Het aanschaffen van een bundel die je nog niet had gaat meteen in. Als je dus geen internetbundel hebt en je kiest er eentje uit, dan gaat dat dus wel per direct in.

Je kunt je bundels altijd wijzigen door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Abonnement > Bundels aanpassen.

Heb je hier nog vragen over? 🙂

@ Ray, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane

Reageer