Skip to main content
kan ik een tweede abbo afsluiten onder het zelfde account?
nee op mijn simyo maak je voor de 'stats', overzicht en instellingen een nieuw account. Voorbeeld.

Hoe wil je anders de bundelkeuze maken voor elk afzonderlijk nummer? en wat denk je van pin en pukcode...?
Hoi Henkdrik,



Welkom op het Simyo Forum!



Goed dat je deze vraag stelt. Het is helaas niet mogelijk om twee abonnementen af te sluiten onder hetzelfde account op Mijn Simyo. Je krijgt een aparte Mijn Simyo account per abonnement dat je aanvraagt.



Het is wel mogelijk om twee accounts toe te voegen aan de Mijn Simyo app. Je kunt dan heel gemakkelijk overschakelen tussen twee accounts en het overzicht bekijken. Als je de nieuwe Mijn Simyo app hebt geopend dan zie je het inlogscherm en naast het icoontje van je eigen account zie je een '+'. Via die optie kun je een tweede account instellen op de app. Ik heb een schermafbeelding toegevoegd om het duidelijker weer te geven.



Heb je hier nog vragen over?



Dankjewel voor je snelle antwoord, Friesian!



Groetjes,

Ilias
Toevoegingkjuh..:) ienimini style.

Het verhaal van de app is afhankelijk van telefoon en besturingssysteem. Bij bepaalde Android 4xx kan dat mogelijk moeilijk zijn vanwege beveiliging, WP..kan ook niet..

Reageer