Skip to main content
Mijn zoon heeft een simyo abonnement. Nu heeft hij een aanbieding gezien voor een nieuwe Iphone6, 16 GB in combinatie met een nieuw abonnement. Hoe kan hij dit op de meest voordelige manier doen zonder met 2 abonnementen te zitten?
Hoi Lohen,



Welkom op het Simyo forum.



Twee abonnementen is inderdaad misschien een overbodige luxe. Het is mogelijk om een Simyo abonnement met telefoon af te sluiten als je al een Simyo abonnement hebt. Bij de aanvraag kan je aangeven dat je je nummer wil behouden. Hier vul je je te behouden nummer in, en je simkaartnummer. Mocht er een foutmelding komen kan je het fictieve simkaartnummer 12345678 invullen. Je ontvang dan een mail waarin je aanvraag is afgewezen. Als je op deze mail reageert met het goede simkaartnummer, kunnen wij het handmatig verwerken.



Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?



Groetjes, Angelica
Beste Angelica,



Dank voor je reactie. Ik ben nu aan het proberen te bestellen, maar krijg de melding zoals in de bijlage en durf niet op bestellen te drukken. Heb je nog advies voor mij?



groet, Lohen
Hoi Lohen,



Zo te zien heeft Angelica een essentieel stapje overgeslagen in haar antwoord. Kan gebeuren!



Je dient in plaats van Simyo de provider KPN op te geven, omdat je niet van Simyo naar Simyo over kunt stappen volgens de meeste systemen 😉. De rest van de stappen blijven dan gewoon hetzelfde zoals ze omschrijft in haar bericht.



Groetjes, Tiury
Hi Tiury,



Dank voor je bericht, Ik heb nu de bestelling gedaan alsof ik een KPN abonnement heb, maar wel het goede simkaart nummer ingevuld. Ik kreeg geen foutmelding, Maar als ik jullie goed begrijp, zou het zo goed moeten zijn gegaan.....

groet, Lohen
Hoi Lohen,



Als je het zo hebt ingevuld is dat helemaal goed. Je krijgt binnenkort een e-mail met daarin een melding dat KPN niet je huidige provider is. Daar kan je op reageren dat je bij Simyo zit en wilt verlengen via de desbetreffende website. En dan... heb je verlengd 🆒 Ik hoor graag van je of het allemaal gelukt is.



Groetjes, Caspar

Reageer