Skip to main content
Hallo,



Ik heb een windowsphone met een simyo abonnement. Nu wil ik graag een iphone gaan kopen met een abonnement dus niet in 1 x keer betalen. Graag wil ik mijn simyo abonnement behouden. Op welke website(s) kan ik gaan kijken voor verschillende iphones met de abonnementen?



Groet.
Bij belsimpel en mobiel.nl zou je kunnen kijken. Let wel goed op de voorwaarden.
Hallo Felixio,



Twee abonnementen is erg duur.... ik denk dat je jouw nummer wilt behouden, je kunt je huidige abonnement afkopen, Simyo zal je hiervoor een voorstel doen als dit je bedoeling is.



KPN biedt abonnementen met o.a. iPhone toestellen aan, maar er zijn uiteraard veel meer aanbieders. Tweakers.net biedt je een heleboel informatie.
Volgens mij is het de bedoeling dat hij juist bij Simyo blijft. Verlengen met mobiel bij één van de twee, eerder genoemde sites, lijken mij daarom het beste.
Hoi Ray,



Ik citeer de TS



Nu wil ik graag een iphone gaan kopen met een abonnement dus niet in 1 x keer betalen



Simyo levert dat niet, dus zou hij 2 abonnementen hebben, beetje overkill, bovendien is de kans groot dat de nieuwe iPhone een simlock heeft waardoor hij dus zijn Simyo simkaart niet kan gebruiken.



Laten we even zijn reactie afwachten
Ik wil niet de betweter uithangen maar de titel van het topic zegt genoeg. En dat het kan bewijst dit topic



Dat Simyo het niet levert weet ik ook wel. Maar het kan dus wel via externe sites.



Maar goed, laat Felixio ons maar vertellen wat hij/zij wilt.
Hoi Ray,



Dat topic kende ik niet, voor mij was Simyo de online only provider, zonder tussenpersonen/handel.



Goed dit te weten!
Hi Felixio,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat leuk dat je in ieder geval bij Simyo wilt blijven 🙂 Zoals je hierboven leest, is het nog niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. Bedoel je dat je met je huidige abonnement (en nummer) over wilt stappen op een abonnement waarbij je een iPhone krijgt? Of bedoel je juist dat je dit abonnement wilt laten lopen, en als tweede abonnement een iPhone erbij wilt hebben?



Als je het eerste bedoelt, waarbij je dus één abonnement hebt, kun je het volgende doen: je bestelt dan gewoon je iPhone-abonnement bij bijvoorbeeld Mobiel.nl of bij Belsimpel. Bij de stap 'Nummerbehoud' voer je het juiste 06-nummer in, maar in plaats van je simkaartnummer voer je 12345678 in. Als provider kies je voor KPN. Daarna stuur je een e-mail naar nummerbehoud@simyo.nl, waarin je de juiste gegevens benoemd. Zij maken dan in orde dat je nummer succesvol overgezet wordt. Zodra je nieuwe Simyo abonnement in gaat, wordt je oude abonnement opgezegd. Ook betaal je geen aansluitkosten 😃 Dus dat scheelt!



Als je twee abonnementen wilt, dan wil je dus een nieuw nummer voor je tweede abonnement. Je gaat dan ook naar Mobiel.nl of Belsimpel en kiest het abonnement dat je wilt hebben. Daar kies je bij Nummerbehoud voor dat je géén nummerbehoud wilt. Je gaat dan door je me bestelling. Je krijgt dan gauw je nieuwe simkaart met nieuwe abonnement, en je iPhone thuisgestuurd. Klaar is Kees!



Laat je ons weten wat je precies bedoelde en welke optie juist is?



@ Franswon en Ray, haha, deze discussie vond ook in mijn hoofd plaats. Gewoon informatie geven voor beide scenario's, dan weet je zeker dat je goed zit. Dank voor het meedenken!



Groetjes,

Jihane

Reageer