.

Beantwoord

Kan ik de annulering van mijn bestelling nog terugdraaien?


Badge +1

Kan ik mijn annulering terug draaien?

icon

Beste antwoord door Bas 7 March 2020, 17:13

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi QuQuan,

Ik zie nog geen verwerkte annulering dus dat lijkt me van wel! :smile:

Als ik het goed begrijp wil je dus toch gebruik gaan maken van dit abonnement, met het nieuwe nummer dat je van ons gekregen hebt?

Groetjes, 
Bas

 

Badge +1

Klopt. Tenminste ik heb nummer behoud aangevraagd en daarom een tijdelijk nummer gekregen. En ik wil graag de situatie houden zoals hij voor de annulering was. Net alsof er niks gebeurd is 😊. Kunnen jullie dit verder regelen? Of moet ik nog stappen ondernemen? Ik hoor het graag even. 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi QuQuan, 

Dat moet wel lukken!

Laten we ons gesprek wel alleen in dit topic voortzetten, anders praten we zo langs mekaar heen :sweat_smile:

Ik zal gelijk even je bundels voor je activeren zodat je daar gelijk gebruik van kunt gaan maken! Je aanvraag nummerbehoud heb ik voor nu geannuleerd. Je kunt in de toekomst altijd nog een nieuwe aanvraag nummerbehoud door ons laten indienen via Mijn Simyo. Hou er wel rekening mee dat je te behouden nummer actief moet zijn om door ons overgenomen te kunnen worden :innocent:

Heb je hier nog vragen over? Let me know :blush:

Groetjes, 
Bas

Badge +1

Hoi Bas,

Is prima wel gaan alleen in dit topic verder.

Ik denk dat er nu iets verkeerd gaat. Ik heb een aanvraag gedaan met nummer behoudt. Omdat mijn nummer nog niet overgenomen kon worden, heb ik een tijdelijk nummer gekregen. Hieraan zijn geen bundels gekoppeld. Zodra mijn nummer overgenomen kan worden, zouden mijn bundels geactiveerd worden en niet eerder.

Nu begrijp ik dat mijn bundels geactiveerd worden op mijn nieuwe nummer. Dit zou voor mij inhouden dat ik nu twee abonnementen heb. Eentje met mijn oude nummer bij de KPN en eentje bij jullie. Dit was niet de situatie voor dat ik annuleerde. Ik zou graag naar die situatie terug willen, anders wordt het me gewoon veel te duur. Ik hoop dat je mij hiermee kunt helpen.

Een fijn weekend gewenst.

Groetjes, Johan

Badge +1

Hallo Bas, ik nu zie waar het gisteren mis is gegaan (terwijl ik op cursus was probeerde ik dit afvoer handelen, geen gelukkige combinatie 🥴). 
In één van jouw eerste berichten vroeg je of ik toch het abonnement wil gebruiken, met het nieuwe nummer dat ik van jullie heb gekregen. Ik ging ervan uit dat je de oude situatie bedoelde. Mijn aanvraag met nummerbehoud en een tijdelijk nummer van jullie, zonder abonnement, voor dit nummer betaal ik dus ook geen aansluitkosten. 
Als het berichtje nu nog eens lees, haal ik eruit dat jij bedoelt om het nummerbehoud te wissen en mijn abonnement koppelt aan het nieuwe nummer. Ik zag dat dit inmiddels gebeurd is. 
Maar deze laatste situatie is niet mijn bedoeling. 
Ik wil graag mijn aanvraag tot nummerbehoud houden en wachten tot mijn nummer omgezet is en dan het abonnement starten, die gekoppeld is aan het nummer waarvoor nummerbehoud aangevraagd is.  Het tijdelijk nummer komt dan weer te vervallen. 
Sorry voor het ongemak, waarschijnlijk ontstaan door mijn twee topics 🥴

Reputatie 6
Badge +6

Hoi QuQuan,

Ik denk dat er inderdaad een beetje sprake was van miscommunicatie. Maar maakt niet uit, we kunnen het wel oplossen hoor! 

Punt is wel dat je pas kan overstappen per 4 oktober 2020. We kunnen het beste deze bestelling annuleren, want zo'n aanvraag nummerbehoud dienen we maximaal twee maanden van tevoren in. Je kunt gewoon een nieuwe bestelling plaatsen tegen die tijd. Vind je dat heel erg? Dan annuleren we deze gewoon helemaal :innocent:

Groetjes, 
Bas

Reputatie 7
Badge +9

Vind je dat heel erg?

Ik denk dat hij dat niet erg vindt zolang hij dan geen (aansluit)kosten hoeft te betalen. Kun je nagaan hoe dat voor QuQuan zit in het geval dat hij annuleert? Met die informatie kan hij denk ik een betere keuze maken.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Groentjuh, 

Ik ben al zo vrij geweest om de bestelling te annuleren en alle kosten weg te poetsen :innocent:  QuQuan zal voor deze bestelling dus geen factuur van ons ontvangen!

Als er toch nog vragen zijn hierover dan hoor ik het graag :blush:

Groetjes, 
Bas

Badge +1

Hartelijk dank, voor inzet en dank voor het annuleren van de bestelling en het poets werk.

Zoals je ziet ben ik nu inlogt onder mijn praktijknummer, omdat ik niet meer in kon loggen met vorige nummer.

Inmiddels heel veel geleerd over het werken binnen een forum, het heeft mijn ogen geopend.

Groetjes,

Johan

Reputatie 7
Badge +6

Hi Johan S,

 

Graag gedaan! Mocht je in de toekomst ergens tegen aan lopen, dan zien we je graag terug op het forum!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer