.

Beantwoord

Kan ik buiten mijn bundel bellen en internetten voorkomen?

  • 30 May 2017
  • 1 reactie
  • 122 Bekeken

Ik ben buiten mijn bundel gaan internetten en bellen en ik wil graag weten hoe ik dit kan voorkomen zodat het niet nog een keer gebeurt.
icon

Beste antwoord door Jihane 31 May 2017, 12:13

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hi Pukzelis,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je buiten je bundel hebt verbruikt. Ik vind het goed van je dat je om tips komt vragen om dit te voorkomen. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je vooral kosten maakt door het bellen en sms'en. Wist je dat we een Onbeperkt bellen-bundel aanbieden? Je betaalt dan € 12,- per maand en dan kun je onbeperkt bellen en sms'en. Jij hebt nu de kleinste belbundel van 100 minuten, waardoor je er snel doorheen zit. Je kunt ook de tussenweg proberen en kiezen voor de bundel van 300 minuten voor € 7,- per maand. Ook bieden we een aparte bundel aan voor Onbeperkt sms'en. Hier betaal je dan € 1,- voor per maand. Je zou bijvoorbeeld, als tussenstap, kunnen kiezen voor de bundel van 300 minuten en de onbeperkte sms'jes.

Je kunt je bundels aanpassen door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Abonnement > Bundels aanpassen. Een wijziging gaat in vanaf de eerste van de volgende maand. Als je dit vandaag dus doet, gaat de wijziging in vanaf 1 juni. Als je het in juni doet, gaat het in vanaf 1 juli. Hou je er rekening mee dat als je dit vandaag wilt doen, dat voor 17:30 moet gebeuren? Na 17:30 vindt er onderhoud plaats, dus dan kun je tot middernacht geen gebruik maken van Mijn Simyo. Hier lees je daar alles over.

Hou je ook altijd je verbruik in de gaten via Mijn Simyo? Dit kan op de web-versie en via de App.

Heb jij nog andere vragen?

Groetjes,
Jihane

Reageer