.

Beantwoord

Kan ik als bestaande klant ook de extra minuten krijgen?

  • 26 June 2012
  • 3 reacties
  • 699 Bekeken

Badge
Heb een abonnement van 225 belminuten of smsjes voor € 6,99 maar zie nu dat je voor hetzelfde bedrag 300 belminuten of smsjes krijgt. Klopt dat en zoja wil ik dat natuurlijk ook!
icon

Beste antwoord door Alex 29 June 2012, 15:06

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Pimmetje,

Ook jij kan als bestaande klant profiteren van deze actie. Hiervoor moet je je bundel wijzigen van Simyo geregeld naar Simyo geregeld. Dit kan door in te loggen op je persoonlijke pagina. Vervolgens kun je via het tabblad overzicht je bundel aanpassen. Kan je ons laten weten of het is geluk?

Groetjes,

Alex
Badge
Heb toch nog een tweetal vragen voordat ik van bundel verander.....1: de bundel die ik nu heb betreft 250 smsjes of belminuten en de bundel die ik wil hebben betreft 250 + 50 min/smsjes. Betekent dit dan letterlijk 250 belminuten en 50 smsjes of zoals mijn bestaande bundel totaal 300 belminuten of smsjes. 2: moet ik de € 14,95 aansluitkosten weer opnieuw betalen?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Pimmetje,

Je kunt inderdaad wijzigen naar dezelfde bundel. Je ontvangt dan 6 maanden lang 300 bel/sms minuten. De 50 extra minuten zijn zowel geschikt voor bellen als sms-en. Je hoeft niet opnieuw de aansluitkosten te betalen als je van bundel wijzigt.

Groetjes,

Alex

Reageer