Sinds een paar dagen heeft mijn dochter een abonnement van simyo. Ze kan nu geen sms'jes meer versturen. Ze kan wel naar de betreffende personen bellen. Het lijkt of de sms'jes verzonden zijn. Ook wordt het van het bundeltegoed afgeschreven. Wel kan ze sms'jes ontvangen. Heb al op forum gekeken naar mogelijke oplossingen maar alles lijkt goed ingesteld.
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Maud,
Waaruit blijkt dat de sms berichten niet verstuurd worden? Welke melding krijgt zij bij het versturen van een sms?
Waaruit blijkt dat de sms berichten niet verstuurd worden? Welke melding krijgt zij bij het versturen van een sms?
Ze heeft de sms'jes gestuurd naar andere o.a. diverse mobiele telefoons van andere gezinsleden en geen enkele is ontvangen. Er komt geen melding. Het lijkt alsof ze verzonden zijn.
Hey Maud,
Wanneer je geen SMS berichten kunt versturen verzoeken wij je om het volgende te controleren:
Controleer of het nummer van de SMS berichtencentrale (correct) is ingesteld. Het juiste nummer is +31653131313
Controleer in menu 'Berichten' of het type, protocol of formaat bericht ingesteld staat op één van de volgende waarden: Tekst, SMS of Standaard
Het kan zijn dat de outbox of verzonden berichten in het toestel (of op de sim) vol is. Oude opgeslagen berichten moeten op tijd worden gewist.
Wanneer je geen SMS berichten kunt versturen verzoeken wij je om het volgende te controleren:
Controleer of het nummer van de SMS berichtencentrale (correct) is ingesteld. Het juiste nummer is +31653131313
Controleer in menu 'Berichten' of het type, protocol of formaat bericht ingesteld staat op één van de volgende waarden: Tekst, SMS of Standaard
Het kan zijn dat de outbox of verzonden berichten in het toestel (of op de sim) vol is. Oude opgeslagen berichten moeten op tijd worden gewist.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.