Skip to main content
Hallo,



Ik ben sinds 2012 september klant bij Simyo en had een 1 jaar abonnement.



Nu wil ik deze wijzigen, maar ik kan niets aannklikken via "Mijn Simyo".



Wat gaat hier verkeerd?
Hallo,



Ik ben sinds 2012 september klant bij Simyo en had een 1 jaar abonnement.



Nu wil ik deze wijzigen, maar ik kan niets aannklikken via "Mijn Simyo".



Wat gaat hier verkeerd?




Hoi Annemarie_,



Ik ga je vraag neerleggen bij de technische afdeling zodra ik antwoord heb dan laat ik dit weten.
Hallo,



Ik ben sinds 2012 september klant bij Simyo en had een 1 jaar abonnement.



Nu wil ik deze wijzigen, maar ik kan niets aannklikken via "Mijn Simyo".



Wat gaat hier verkeerd?




Hoi Annemarie_,



De technische afdeling heeft je aansluiting aangepast. Het moet nu mogelijk zijn om je bundels te wijzigen.

Kan je laten weten of dit gelukt is?

Reageer