Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie'je jaarabonnement krijgt nieuwe prijzen', maar de mijne niet?
Jullie sturen een mail en bieden hierin de mogelijkheid om mijn abb. aan te passen voordat de nieuwe prijzen ingaan. Tevens word ik gelokt met gratis mb's. Voorwaarde is wel dat ik moet reageren voor 2 november. Ik wil ingaan op jullie aanbod, log in, en wat blijkt..... mijn abb. loopt nog geen 9 maanden en kan dus niks aanpassen. Doe ik iets verkeerd of had ik deze mail niet moeten ontvangen?
Hoi gts1000, welkom op ons forum :)
De mail die je kreeg ging over nieuwe bundels en bundels voor klanten die hun jaarcontract verlengen. Eigenlijk was de mail dus voor alle Sim Only klanten bedoeld.
Jouw huidige jaarcontract loopt maart 2016, dus op zich is het niet gek dat je die nog niet kunt verlengen.
Toegegeven; de mail hád misschien iets duidelijker kunnen zijn. Maar aan de andere kant; als je álles in de mail gaat zetten ipv op de website, wordt die mail ook weer zo lang 😉
De mail die je kreeg ging over nieuwe bundels en bundels voor klanten die hun jaarcontract verlengen. Eigenlijk was de mail dus voor alle Sim Only klanten bedoeld.
Jouw huidige jaarcontract loopt maart 2016, dus op zich is het niet gek dat je die nog niet kunt verlengen.
Toegegeven; de mail hád misschien iets duidelijker kunnen zijn. Maar aan de andere kant; als je álles in de mail gaat zetten ipv op de website, wordt die mail ook weer zo lang 😉
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.